معرفی چگونگی طراحی نرم افزار موبایل

دوشنبه 25 اسفند 1399
15:46
حامد

- نرم افزار کپسول طراحی اپلیکیشن مجال مجازی که برای ضبط خاطرات، فیلم ها و بقیه داده های دیجیتالی خاصی به کارگیری می شود که صرفا در یک فرصت از پیش رقم خورده در آینده و برای اشخاص خاص قابل مشاهده میباشد.


۵۴- نرم افزار مسابقه عکس سلفی که به یوزرها قابلیت و امکان میدهد تا دوستان خویش را با مقصود جستن خصوصیت های نو و رویه های ارتقاء کیفیت سلفی‌ها، وارد رقابتی مهیج نمایند.


۵۵- ایده پباده سازی و ایجاد کرد نرم افزار خرید و تحویل مواد غذایی که با یافت کردن راءس مطلوب این فعالیت، فهرست تولیدات را تحویل داده و مراحل خرید را تا فرصت تحویل به دست آوردن اقلام خرید گردیده پایین تحلیل قرار می‌دهد.


۵۶- نرم افزار در اختیار گرفتن قتل نفس که به اشخاص مستلزم به مشورت کردن و گفت‌و‌گو به مراد پشیمان شدن از قتل نفس امداد می نماید.


۵۷- نرم افزار خرید اجتماعی که به شما امداد می‌نماید با یوزرها رابطه برقرار نمائید و در امر کلیه مورد ها مرتبط با خرید حرف نمائید. یوزرها می‌توانند درباره‌ی پیشنهادات، معاملات، شایسته ترین تولیدها، تحلیل ها و غیره تبادل داده ها نمایند تا اینکه به اتخاذ تصمیمات آگاهانه یاری کرده باشند.


۵۸- نرم افزار یاری رسانی خدماتی که برای درخواست سرویس ها فنی برای خانه و ماشین به کار گیری میگردد، برای مثال لوله کشی، تعمیرات، مراقبت، مکانیکی، پزشکی، یادگرفتن و غیره.


ایده ایجاد کرد نرم افزار اندروید

۵۹- نرم افزار ماجرا نویسی و به اشتراک گذاری آن برای کسانی که داستانی برای بیان کردن دارا هستند. یوزرها با حضور در نرم افزار و تایپ کردن قصه خویش این شانس را به دیگرافراد می‌دهند تا آنها‌را مشاهده و حتی تغییراتی را در آن جاری ساختن دهند.


۶۰- نرم افزار طرح ریزی و دعوت به ضیافت که به مخاطب قابلیت می‌دهد مجموع طرح ریزی ها و پیکربندی مرتبط با ضیافت را در نرم افزار اعمال دهد. همینطور به استفاده کننده قابلیت و امکان می‌دهد تا از اشخاص متبوع برای حضور در ضیافت دعوت به فعالیت آورد.


۶۱- نرم افزار طراح مد و خرید که طرح ها و مدل های خاصی از جامه را مبتنی بر گزینش مخاطب، ساختار بدنی، عشق و وضعیت جانور ارائه می‌دهد. یوزرها میتوانند برای دانایی از نگاه دوستانشان، عکس‌های خویش را با آنان به اشتراک بگذارند. همینطور این نرم افزار در فرایند شناسایی برگزیدگان خیاط‌ها در ناحیه محل معاش استفاده کننده یاری می نماید.


۶۲- یک نرم افزار مختلف در حوزه کانال‌ اجتماعی که به شما یاری می‌نماید تا وعده دیدار‌هایی را با دوستان یا این که اشخاص منتخب خویش ترتیب دهید. این نرم افزار ساختاری یک پارچه برای حضور در رویدادهای خاص ارائه می کند. همینطور براساس حق تقدم های اجتماعی مخاطب، اپلیکیشن های نو را سفارش می دهد.


۶۳- نرم افزار مدیر رستوران که به صاحبان رستوران ها یاری می نماید تا همگی کارها مرتبط با سرویس ها خویش را به عنوان مثال قرار دادن سفارشات، محافظت موجودی انبار، مقایسه بها کالاهای متعدد برای خرید و غیره را مدیر نمایند.


۶۴- نرم افزار استارتاپی برای امداد به مبتدیان و کارآفرینان نو برای یافتن جواب سؤالات متداول مرتبط با استارت یک فعالیت تازه، یافتن مشتری، سپرده گذاری، نکات تجاری و بقیه مفاد.


۶۵- اپلیکیشنی برای یافتن شغل های نادر درآمد در ناحیه استفاده کننده. این گزینه برای کاربرانی میباشد که نیاز به پول انتقاد سریع دارا‌هستند و مایل به جاری ساختن شغل های کوچک مانند تعمیر کامپیوتر، خارج بردن حیوان خانگی، مراقبت از بچه، چمن زنی و بقیه شغل های شبیه میباشند، بسیار موثر خواهد بود.


۶۶- نرم افزار امداد به رنگ کردن موی که به مخاطب قابلیت می‌دهد ببیند در‌حالتی که رنگ یا این که مدل خاصی از موی را آزمون نماید چطور به لحاظ می رسد. این نرم افزار ممکن میباشد از واقیت افزوده استعمال نماید تا کارش را اعمال دهد.


۶۷- نرم افزار مرور و درآمدزایی که به یوزرها قابلیت و امکان می‌دهد تا با دانلود یک نرم افزار خاص، مرور آن و ارائه نظرها کارشناسی، درآمدزایی نمایند.


۶۸- اپلیکیشنی برای یافتن اعضای مجموعه برای یک پروژه خاص. این نرم افزار به گسترش دهندگان، نویسندگان، طراحان و متخصصین اذن می‌دهد تا دراین پلتفرم پیوسته و در پروژه های گوناگون برای درآمدزایی کمپانی نمایند.


۶۹- نرم افزار پند مصرف کننده که به استفاده کننده قابلیت و امکان می‌دهد کالاهای خاص، برندها، کمپانی‌ها و غیره را برای خرید آنلاین کاوش نماید. این نرم افزار فرآورده را تجزیه و چک کرده و در شکل وجود آیتم های بهتر، آنها‌را به استفاده کننده توصیه می دهد.


۷۰- نرم افزار حمل و نقل همگانی که تک تک داده ها به عنوان مثال نرم افزار، مسیرها، فرصت‌ها و وضعیت مو جود درباره‌ی سرویس ها حمل و نقل همگانی در یک شهر یا این که حیطه خاص را در مشت داراست. با امداد این نرم افزار، یوزرها می توانند در یک وضعیت خاص مطلوب ترین آیتم حمل و نقل را پیدا نمایند.


۷۱- نرم افزار جستن رستوران که به مخاطب قابلیت و امکان می‌دهد تا در طول کاوش برای کشف کردن رستوران در یک دوران خاص، مورد‌های گوناگون را گزینه ارزیابی قرار داده و شایسته ترین آیتم را تعیین نماید.


۷۲- نرم افزار گزینش خوراک که به استفاده کننده قابلیت و امکان دسترسی به منوی رستوران را داده و به‌این نحوه استفاده کننده میتواند پیش از ورود به رستوران غذای خویش را توصیه دهد و به محض ورود غذای خویش را بخورد.


۷۳- نرم افزار همگام سازی دوربین که به شما قابلیت و امکان میدهد از دوربین موبایل فردی دیگر به کار گیری نمایید یااینکه به آن دسترسی داشته باشید (ولی با اذن او).


۷۴- نرم افزار چت تصادفی که هر توشه که در لیست چت خویش در سیستم وارد می‌شوید، اشخاص نو و تصادفی را نشانه میدهد. شما میتوانید با این اشخاص گپ بزنید، آن‌ها را به دوستان قابل اتکا اضافه نمائید و به یافت کردن اشخاص تصادفی بیشتری برای گپ زدن ادامه دهید.


ایده ایجاد کرد نرم‌افزار گوشی پیام رسان

۷۵- نرم افزار پیام رسان اجتماعی که به شما قابلیت می‌دهد پیام هایی را بصورت ناشناس برای یوزرها متعدد بفرستید سوای اینکه آنها‌را بشناسید.


۷۶- ایده پباده سازی و ایجاد کرد نرم افزار رسید دیجیتال که به شما قابلیت و امکان می‌دهد برای هر خرید و فروش ای که در مغازه‌های خرده فروشی و مرکزها خرید اعمال می‌دهید، رسید دیجیتال اخذ نمایید. این فرمان سبب ساز می شود به کار گیری بیشتراز حد از برگه کاهش یابد و مدیر همگی رسیدهای شما از یک جای آسوده خواهد شد.



برچسب ها: طراحی اپلیکیشن ,
[ بازدید : 74 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

معرفی برترین اپ ها

شنبه 16 اسفند 1399
13:53
حامد


آیکون اپلیکیشن Snack VideoSnack Videoتولیدکننده: KWAIوسعت: ۶۱.۲ مگابایتدانلود طراحی اپلیکیشن فولدر نصبی اپلیکیشنلایکی (Likee)بدون‌شک لایکی یکی شایسته ترین های لیست ماست. ر صورتیکه اهل دابسمش ساختن می‌باشید، در حالتی که به تعقیب کردن کانال های مجازی عشق دارید، لایکی شایسته ترین آیتم برای شماست چون با داشتن افکت ها و جلوه های مختلف می‌تواند به شما برای ساختن دابسمش های خاص یاری دهد و با داشتن ویدیو های مختلف چه شوخی چه آموزشی چه دابسمش و غیره قادر است شمارا ساعات درگیر نگه‌ دارااست فارغ از اینکه لحظه ای پلک بزنید!

Video Editor – Glitch Video Effects


Video Editor

«این نرم افزار به تعیین یوزرها گوگل پلی، شایسته ترین اپلیکیشن اندرویدی سال 2019 میباشد.»

Video Editor یا این که Glitchcam تحت عنوان اولی اپ در لیست شایسته ترین اپ های اندروید 2020 ما، یک ابزار کاربردی دستکاری ویدئو با تجهیزات دیدنی و اثرگذار میباشد. با امداد این نرم‌افزار می توانید ویدیوهایتان را سریع، سهل و هنری دستکاری نمائید.

این نرم‌افزار قابلیت ادیت ویدیوهایی که از قبلی در آلبوم‌تان دارید را به شما می دهد؛ ادیت‌هایی مانند برش و چرخش فیلم، تهیه و تنظیم فریم فیلم به اندازه های 1:1 که برای اینستاگرام مطلوب میباشد یا این که 16:9 که فریم استاندارد ویدیوهای یوتیوب میباشد، اضافه کردن آبادی‌ها غربال و افکت متنوع به ویدئو، نماید یا این که تند کردن سرعت پخش کلیپ، افزودن آوا آیتم عشق و علاقه‌تان به ویدئو، دریافت کردن خروجی‌های کیفیت عالی و نشر آن در کانال‌های اجتماعی و…

ولی امکان منحصر Glitchcam، قابلیت و امکان افزودن افکت و غربال در هنگام فیلم‌برداری میباشد. در اولِ ورود بدین اپ دو مورد «بازنویسی» و «ضبط» را مشاهده می کنید که با تعیین آیتم ضبط، میتوانید به ویدیویی که در هم اکنون ضبط‌اش میباشید شکل زنده، غربال و افکت جاری ساختن فرمائید.

مایحتاج میباشد بدانید این اپ اندرویدی یک ورژن فن‌ای هم دارااست که با خرید آن میتوانید از تک تک تجهیزات آن استعمال فرمائید و همینطور واترمارک نرم افزار را از روی ویدیوهایتان حذف فرمائید.






آیکون اپ Video Editor - Glitch Video EffectsVideo Editor – Glitch Video Effectsخالق: Simple Design Ltd.وسعت: ۲۵ مگابایتدانلود پوشه نصبی اپلیکیشن




Feedly


Feedly شما در جریان می گذارد.دومی نرم افزار‌ای که در لیست شایسته ترین نرم‌افزار های اندروید 2020 به شما معرفی می کنیم، Feedly میباشد. این اپلیکیشن اندرویدی یک فیدخوان RSS میباشد که با یاری آن می توانید مطالب هزاران تارنما، بلاگ، روزنامه و شبکه‌های یوتیوب را به طور آراسته و در یک برگه بخوانید. در واقع این نرم‌افزار شمارا از گشودن تب‌های گوناگون و رفتن از این برگه به آن شیت ریلکس می‌نماید. براین اساس در طی شما صرفه جویی میگردد و علاوه بر این، خبر یا این که مقاله مهمی را در آن از دست نخواهید بخشید.

Feedly هیچ محدودیتی در افزودن وبسایت، وب لاگ و.. برای شما تولید نمی‌نماید. همینطور میتوانید مطالبی را که در آن می خوانید به راحتی در صفحه های اجتماعی خویش مانند فیسبوک، توییتر، اورنوت، بافر، لینکدین و… با دوستان‌تان به اشتراک بگذارید.



آیکون اپ Feedly - Smarter News ReaderFeedly – Smarter News Readerخالق: Feedly Teamوسعت: ۷۵.۴ مگابایتدانلود فولدر نصبی اپلیکیشن




برچسب ها: طراحی اپلیکیشن ,
[ بازدید : 85 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

چه گونه با به کار گیری از این نرم افزار پول درآوریم؟

شنبه 9 اسفند 1399
9:45
حامد


چه گونه با به کار گیری از این نرم افزار پول درآوریم؟
به‌دنبال قصد داریم تا طراحی اپلیکیشن به یکسری روشی که با به کارگیری از آنان می توانید از یک نرم افزار برای کسب درآمد به کار گیری نمایید اشاره نماییم:

تبلیغات باطن نرم افزار (In-App Advertising)
این شیوه یکی‌از مهم‌ترین طریق ها برای پول درآوردن از روش نرم افزار میباشد. درین طریق شما تبلیغاتتان را باطن اپلیکیشنتان تولید میکنید. اما معیار درآمدی که شما می‌توانید از این روش درآورید بستگی به نوع نرم افزار و نوع تبلیغی دارااست که قرار میباشد در‌این نرم افزار قرار دهید و همینطور بستگی به تعداد کلیک ها هم دارااست. این تبلیغات هم می‌توانند به صورت بنر (Banner) و هم به صورت کلیپ ساخت و ساز شوند. از جمله:

در کل تبلیغاتی که به صورت ویدیویی ارایه می‌شوند نسبت به تبلیغاتی که به صورت بنر ارایه میگردند هوادار بیشتری دارا هستند و نهایتاً پول سازتر خواهند بود. البته مراقب باشید که ممکن میباشد طاقت کابران راز رود! بدین ترتیب تلاش نمائید طاقت آنان را هم درنظر داشته باشید! یکی طریق های دیگر برای پول درآوردن این میباشد که از یوزرها بخواهید که حساب های خودشان را ارتقا (Upgrade) دهند تا دیگر هیچ گاه تبلیغی نبینند!

خرید داخل نرم افزار (In-App Purchasing)
خریدهای باطن نرم افزار می‌توانند دو موقعیت گسترسی (Expandable) و یا این که غیرگسترشی (Non-expandable) داشته باشند. شرایط گسترشی مانند ارز داخل بازی ها و شرایط غیرگسترشی مانند، خرید حساب های دایمی برای بعضی از نرم افزار ها و خرید امتیاز رفتن به سطح ها بالا و خرید امتیازات در یک بازی.

اینگونه خریدهایی را می قدرت در گونه های و اقسام نرم افزار ها پیدا کرد. ممکن میباشد یک نرم افزار بدون پول باشد، اما دارنده بخشی باشد که شما با پول دادن، میتوانید برای خودتان یک حساب دایمی (Premium) تولید نمائید و از امکان ها و خصوصیت های بهتری برخوردار گردید.

طرز درآمدزایی از نرم افزار تلفن همراه اندروید و IOS
حق اشتراک (Subscription)
یکی‌از دیگر از طریق هایی که می‌توانید با به کارگیری از آن، از روش ساخت‌و‌ساز نرم افزار پول درآورید، این میباشد که در صدر، یک ورژن مجانی از این نرم افزار را در چنگ یوزرها قرار دهید. درصورتی که که یوزرها از این نرم افزار لذت بردند و قابلیت و امکان ها و خصوصیت های آن به نظرشان مطلوب آمد، میتوانید آن را به یک ورژن مبلغی مبدل نمائید و از آن‌ها بخواهید برای ادامه دادن از نرم افزار پول پرداخت نمایند. به این ترتیب در‌این‌صورت شما یک عصر آزمایشی بدون‌پول از نرم افزار را در چنگ آن ها قرار می دهید تا بتوانند از آن به کارگیری کنند و وقتی که‌این زمان به اتمام رسید، آنان بدون چاره میشوند تا برای ادامه عمل، پول بدهند و دیگر نمی توانند به طور مجانی از این نرم افزار به کار گیری نمایند.

تکنیک نرم افزار های مبلغی
در‌این تکنیک یک بها اثبات برای دانلود اپلیکیشنتان درنظر می‌گیرید و از یوزرها میخواهید برای دانلود نرم افزار این بها را پرداخت نمایند. ولی این طریق برای پول درآوردن از روش نرم افزار روشی دعوا برانگیز میباشد به این دلیل‌که بر طبق آمارها، کسانی که نرم افزار های بدون پول را دانلود کرده ند بسیار بیشتر از کسانی بوده که نرم افزار های مبلغی را دانلود کرده اند. بدین ترتیب ممکن میباشد تکنیک مبلغی کردن نرم افزار ها به صرفه نباشد.

پشتیبانی و حمایت مالی (Sponsorship)
در‌این ترفند شما یک حمایت کننده را برای ساخت‌و‌ساز اپلیکیشنتان پیدا می کنید که بخشی از مخارج فعالیت را به شما می‌دهد. اما در‌این استراتژی می بایست نخستین پشتوانه پیدا گردد و آن‌گاه نرم افزار ساخته خواهد شد. آن گاه شما درآمد نتایج از نرم افزار را با این شخص تقسیم میکنید و یا به طور ماهانه به‌این شخص هزینه‌ای پرداخت می‌نمایید. هنگامی که در مرحله ای قرار گرفته اید که‌این نرم افزار جدید می‌خواهد وارد بازار خواهد شد، به کار بستن از شخص یا این که تیم ای که بخواهد تحت عنوان پشتوانه این نرم افزار باشد، قادر است برای شما خیلی اصلی باشد و به شما یاری متعددی کند.

استعمال از “نرم افزار های ساخت تعلق”
یک کدام از دیگر از طریق های اثرگذار برای درآمدزایی از روش ایجاد کرد نرم افزار این میباشد که “اپلیکیشن های ساخت‌و‌ساز تعلق” برای اپلیکیشنتان برنامه ریزی فرمایید. از این اپلیکیشن ها میتوان برای تبلیغات بهره برد. برای کسانی که میخواهند تولیدها خودشان را با خریداری کردن تبلیغات به فروش برسانند و همینطور برای اشخاصی که می‌توانند تبلیغات را در نرم‌افزار هایشان مکان دهند این شیوه بسیار مطلوب میباشد. در‌این نحوه شما از بعضی از کسانی که میخواهند برای محصولاتشان بازایابی کنند پول اخذ میکنید و در عوض پولی که اخذ نموده اید، تبلیغات مرتبط با مال آن‌ها را در باطن نرم افزار خودتان مکان می دهید. در‌این شیوه شما می‌توانید این مبالغ را به صورت دائمی و یا این که به صورت کلی اخذ فرمایید.

اما شیوه هایی که در صدر به آنان اشاره شد را می شود به شکل تلفیقی نیز آیتم به کارگیری قرار بخشید. فعلا ممکن میباشد این پرسش به ذهنتان خطور کرده‌با‌شد که تا چه میزانی میتوانید با استعمال از تشکیل داد نرم افزار پول درآورید؟

با به کارگیری از نرم افزار چقدر میتوانم پول درآورم؟
ترازو مبلغی که با به کار گیری از نرم افزار می‌توانید درآورید به وسیله پارامتری به اسم CPM یا این که Cost Per Mile احتساب میگردد. شما میتوانید با استعمال از این پارامتر احتساب فرمایید که به طور تقریبً چقدر می‌توانید از روش ساخت و ساز یک نرم افزار پول درآورید.

CPM معیاری برای احتساب هزینه هایی میباشد که شما میتوانید با به کارگیری از تبلیغات بدست آورید. واژه Mile به معنای ۱۰۰۰ اتصال یا این که مشاهده تبلیغات میباشد و واژه و کلمه Cost در معنای هزینه میباشد و تمام این عبارت در معنای پرداخت کردن در قبال هزار بازدید میباشد. بدین ترتیب این ترازو مبلغی میباشد که یوزرها در عوض هر ۱۰۰۰بازدید میدهند. به کار گیری از این شاخص خیلی بی آلایش میباشد و به شما یاری می نماید تا واحد سنجش درآمدی را که یک نرم افزار بدست می‌آورد را بفهمید.


برچسب ها: طراحی اپلیکیشن ,
[ بازدید : 89 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

هزینه ها و تبلیغات از طریق تلفن همراه

دوشنبه 4 اسفند 1399
10:07
حامد


هزینه ها و تبلیغات در درآمدزایی از روش تلفن همراه
چرا می بایست به تامل درآمدزایی با گوشی باشیم؟
زمانی طراحی اپلیکیشن دسترسی به موبایل ریلکس‌خیس از دسترسی به هر چیز دیگری در جهان میباشد، بهتر میباشد مسئله درآمدزایی از آن را دورازشوخی بگیریم. ما چه بخواهیم و چه نخواهیم، روزمره چندین ساعت از وقت خویش را با گوشی خویش می گذرانیم، آن را مدام و همگی جا با خودمان داریم. در واقع این وسیله کوچک اکثری از شغل های ما‌را ریلکس نموده است. ما پرداخت‌های خویش را به یاری تلفن همراه‌مان اجرا می دهیم؛

همینطور تماس، ارسال پیامک، ارسال و اخذ ویدئوهای خانوادگی و کاری و رئیس کانال‌های اجتماعی از سایر کارهایی میباشد که روزمره با موبایل جاری ساختن می شوند. مطمئناً روش‌هایی برای کسب‌ درآمد از روش تلفن همراه‌های هوشمند وجود دارااست که با دانایی به آنان، ما نیز خواهیم توانست به یاری این وسیله درآمد ساخت‌و‌ساز کنیم.

در شرایطی‌که چیره شویم، استعمال روزمره ما از تلفن همراه‌مان، یک‌سری برابر بها پیدا می‌نماید. ولی هم‌در حال حاضر اشخاص متعددی میباشند که کسب‌وکار مهم آنان بر شالوده گوشی و تلفن همراه‌های اسمارت قراردارد.

ممکن میباشد شما بخواهید در بالا یک فعالیت پاره‌وقت با این وسیله فعال‌ساز‌ی نمائید، البته در‌حالتی که بتوانید به شاهراه‌های درآمدزایی موبایل وصل گردید، کسب‌وکار پاره‌وقت شما تبدیل به یک شغل تک تک عیار گردد. در‌صورتی‌که هنوز هم جواب پرسش چه گونه با تلفن همراه درامد داشته باشیم را نگرفته‌اید بهتر میباشد با ما همپا باشید.

همینطور تحت عنوان یک نکته در حیث داشته باشید که برخی شیوه‌های درآمدزایی با موبایل مانند (درآمدزایی با نصب اپلیکیشن، اپلیکیشن درآمدزایی اهل ایران مجانی، کسب درامد از روش نصب نرم افزار، نرم افزار درآمدزایی با دیدن تبلیغات) طریق‌های مطمئنی نیستند و حتی بخش اعظمی از آن ها ابزارهای کلاه‌برداری می‌باشند.

درآمدزایی با گوشی

در شرایطی که با تلفن همراه خویش درآمد کسب نکنیم، چه اتفاقی میفتد؟
هر روزه بر تعداد یوزرها موبایل‌های اسمارت افزوده میشود. همینطور هر روز اپلیکیشن‌ها و بسترهای جدیدی برای به کارگیری بهتر از این وسیله ساخت می‌گردد. با وجود تعداد یوزرها زیاد این وسیله در سطح عالم و همینطور وجود زیرساخت‌های تکنولوژي در‌این وسیله، درآمدزایی از آن هر روز ریلکس‌خیس از پیشین می گردد.

امروزه اشخاص متعددی می باشند که شغل سنتی خویش‌ را به امداد تلفن همراه، وارد کانال‌های اجتماعی کرده‌اند. پژوهش ها نشانه داده میباشد که درآمد این اشخاص از روش صفحه های مجازی‌شان به مراتب از فروش فیزیکی آنها بیشتر میباشد. حدود یک‌سری میلیون اهل ایران در کانال‌های اجتماعی جهانی عضو می باشند و جزو یوزرها فعال این کانال‌ها شناخته میگردند.

اشکال مدلهای بیزنس اینترنتی + نظارت 13 سبک رایج تجارت آنلاین
براین اساس در صورتی ما نتوانیم خویش را با پیشرفت روز افزون تجهیزات این وسیله کاربردی و کوچک یار کنیم، در آینده اجرا آن برایمان طاقت فرسا‌خیس میشود. اما مکان نگرانی وجود ندارد؛ زیرا هر وقت که بخواهیم خواهیم توانست خویش را با این موج یاور کنیم. البته چه بهتر که زودتر این فعالیت را بکنیم و بازار آنلاین خویش را زودتر تولید کنیم. هرچقدر زودتر دست به فعالیت شویم، نتیجه ها بهتری هم میگیریم.



رایج‌ترین کسب‌وکار موبایلی کدام میباشد؟
معامله اجناس از روش کانال‌های اجتماعی، جزو رایج‌ترین کار‌های کسب درآمد میباشد که به امداد گوشی‌ها جاری ساختن می گردد. برای جاری ساختن این عمل مجموع زیرساخت‌های مورد نیاز وجود دارااست. کاری که موردنیاز میباشد شما اجرا دهید، وارد کردن تصاویر اجناس خویش بدین زیرساخت‌ها میباشد.

برای مثالً کانال‌های اجتماعی مالامال طرفداری مانند اینستاگرام و تلگرام در کشورمان این قابلیت را به ما می دهند تا با گذاشتن تصاویر اجناس خویش در صفحه های و شبکه‌ها، تولیدها خویش را به بازدید مردم نهاده و آنان را بفروشیم. همینطور وجود تارنما‌های بزرگی مانند دیوار و شیپور نیز بسترهای قابل قبولی برای فروش می‌باشند. هر روزه از یک هندزفری گرفته تا ماشین و ویلا از روش این دو تارنما به فروش می‌رسند.


برچسب ها: طراحی اپلیکیشن ,
[ بازدید : 81 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

معرفی اپ های پرکاربرد

پنجشنبه 30 بهمن 1399
13:26
حامد


در طراحی اپلیکیشن واقع می‌اقتدار ذکر کرد اینترنت نرم افزار قابل انعطاف افرازی میباشد که به وسیله برگه مرورگر اینترنت و از روش وب در دسترس قرار می گیرد. درین نوشته ی علمی به محاسبه ۱۲ مثال چیره از‌ اینترنت نرم افزار پیش‌رونده PWA می پردازیم . ما هر ماه در شورای سردبیری نوین مارکتینگ مقاله ها پیشنهادی ماه را ارزیابی می کنیم و برای رسیده به شایسته ترین مقاله ها با هم دعوا می کنیم. ولی با مطرح شدن نوشته ی علمی حاضر با تیتر ۱۲ مثال پیروز از‌ اینترنت نرم افزار پیش‌رونده PWA در سال ۲۰۱۹، تمامی برای مثال نوپا‌های دپارتمان ساخت وب سایت بی‌زیرا و چرا این نوشته‌ی‌علمی را پذیرفتند. به یک استدلال بسیار اساسی این نوشته‌ی‌علمی با منبع فرنگی، که در نقطه پايان مقاله لینک و پیوند آن را قرار میدهیم، از پیشرفتی اصلی در کشور‌ایران خبر میدهد. در صورتی میخواهید بدانید این پیشرفت اصلی چه چیزی است به طبع تا نقطه پایان نوشته‌ی علمی با ما یاور باشید.

این زمینه به طور کامل بدیهی میباشد که سعی برای توفیق و سودآوری هرگونه سرمایه‌گذاری آنلاین ضروری میباشد. در فیض، اینترنت‌تارنما‌ها در سراسر بیزنس‌ها‌ از یک استاندارد نو به اسم اینترنت نرم افزار‌های پیش‌رونده PWA برای پیشرفت در عملکرد خویش استعمال می‌نمایند. با پشتیبانی گوگل، غرض این فناوری این میباشد که سطح بالایی از کارایی را بی‌درنظرگرفتن موقعیت دستگاه یا این که کانال ارائه دهد. آنان با ارتقاء PWAهای کیفیت خوب نرم‌افزار‌های ساکن که قابل اعتقاد و باور، سریع و جالب‌اند، به‌این اساسی دست می یابند. با وجود این که به‌این مورد بسیار اهمیت می دهند، البته هنوز هم معنی PWA برای بیشتر توسعه و گسترش دهندگان تازه میباشد. برای فهم و شعور عمیق چگونگی تفاوت یک اینترنت نرم افزار پیش‌رونده با اینترنت‌تارنما‌های ساده ریسپانسیو یا این که واکنشگرا، شایسته ترین رویه این میباشد که یک‌سری مثال خوب از PWA را نظارت کنیم. به‌دنبال مثال‌های چشمگیری از اینترنت نرم افزار‌های پیش‌رونده در گونه های تجارت‌ها ارزیابی گردیده است – به این ترتیب شما می توانید خودتان از تکنولوژی نو اینترنت به کار گیری فرمایید.

از اینجا بخوانید : هر آنچه ما در رابطه سرعت شیت و سرعت تارنما می دانیم

۱.اینترنت اپلیکیشن یک غول گران قدر: استارباکس Starbucks
با مقصود ارائه توصیه آنلاین و مخاطب پسند مدام در دسترس برای همگی مشتریان خویش، استارباکس یک PWA برای سیستم توصیه خویش را در اینترنت‌سایتش تولید نموده است که تجربه مشابهی را با نرم‌افزار مستقر مو جود خویش به مخاطب ارائه میدهد. به عبارت دیگر، PWA استارباکس با داشتن قابلیت و امکان ایفا در شرایط آفلاین، به مشتریان خویش اذن میدهد تا در منو کاوش نمایند، سفارشات خویش را تر و تمیز نمایند و مواقعی را به سبد خرید خویش اضافه نمایند. همه این موردها سوای دسترسی به وب قابلیت و امکان پذیر میباشد. بعداز آنلاین شدن، آن ها می توانند ارزش‌های خاص مرتبط با شرایط مکانی خویش را مشاهده کرده و طعام و آب میوه خویش را پیشنهاد دهند. از آنجایی که بیشتر PWAها سوای دسترسی به وب قابل به کارگیری می باشند، در سود این نرم افزار برای مشتریانی که ممکن میباشد در زمان روز رابطه وب آنها جدا و وصل خواهد شد یا این که در بازارهای نوظهور مانند جامعه ها روستایی که هنوز رابطه قادر با وب ندارند، بسیار کاربردی و مطلوب میباشد. با فعال سازی PWA نو پیشنهاد، استارباکس حاصل چشمگیری را مشاهده نموده است. PWA در اصل۹۹.۸۴٪ کوچک‌خیس از نرم‌افزار iOS استارباکس مو جود میباشد، به همین برهان این نرم‌افزار اینترنت میان یوزرها خویش محبوبیت خاصی پیدا کرده. در سود، آنان تعداد یوزرها اینترنت را که هر روز توصیه میدهند دو برابر کردند، الان دیگر نرخ کاربرانی که از کامپیوتر پیشنهاد میدهند نسبتاً برابر با یوزرها تلفن همراه میباشد.

اینترنت نرم افزار پیش‌رونده
۲.هاوسینگ در صنعت گردشگری Housing
یکی برگزیدگان پلتفرم آنلاین املاک و مستغلات در هند، housing.com سالیانه مجاورت ۵۰ میلیون بازدیدکننده دارااست. این مجموعه هندی اخذ که لود‌های نماید چنان تأثیر عظیمی در کسب و کارشان دارااست که حتی بهبود یک ثانیه میتواند نرخ تبدیل را به معیار قابل توجهی ارتقا دهد. علاوه بر این، بیشتر یوزرها آیتم غرض آن ها با به کار گیری از دستگاه‌های کهن با کانال‌های ۲g یا این که ۳g به وب دسترسی پیدا می‌نمایند. به خواسته خدمت‌دهی بهتر به بازدیدکنندگان، شرکت تصمیم گرفت تا یک PWA سریع، کاربردی و قابل متکی بودن فعال سازی نماید. این اینترنت نرم افزار بسیار سریع میباشد، از داده‌های کمتری به کارگیری می‌نماید و به هاوسینگ اذن می دهد تا یوزرها را به نحوه‌های متفاوت مجدد جذب نماید. با به کارگیری از PWA نو ، یوزرها میتوانند سریعا آنچه را که کاوش می‌نمایند پیدا نمایند یا این که در شرایط آفلاین به جستجوی خویش ادامه دهند. PWA وبسایت هاوسینگ سبب به ارتقاء ۳۸٪ درصدی نرخ تبدیلات و کاهش ۴۰٪ درصدی بانس‌ریت وبسایت شد. همینطور سبب جذب بازدیدکنندگان کیفیت عالی بیشتر گردیده است، همپا با ارتقاء ۱۰ درصدی مجال بازدید در هر استفاده کننده در همگی مرورگرها.


برچسب ها: طراحی اپلیکیشن ,
[ بازدید : 86 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

بزرگترین پلتفرم های نرم افزار نویسی تلفن همراه

دوشنبه 27 بهمن 1399
9:42
حامد


بزرگترین پلتفرم های نرم افزار نویسی تلفن همراه
از طراحی اپلیکیشن هنگامی که کامپیوتر ها ابتکار عمل گردیده اند، فقط تعداد مقداری پلتفرم منقطع برای نرم‌افزار نویسی تلفن همراه وجود داشته میباشد. ولی تا همین آخرها، توسعه و گسترش نرم افزار ها زیاد آیتم اعتنا قرار نگرفته بود و هیچ پلتفرم کاملی برای آن وجود نداشت. این حالت با معرفی آیفون در سال ۲۰۰۷ تغییر‌و تحول کرد. پس از این رخداد بود که می‌توانیم بگوییم بازار اپ نویسی گوشی رونق گرفت و توانست بازاری برای خودش بسازد.

در صدر Windows CE معرفی شد که خوب هم به حیث می‌رسید ولی نتوانستند مسیر صحت را پیش ببرند. آنگاه Blackberry طوری وارد بازار شد که انگار می خواهد عالم را تصرف نماید، شاید برای دوران مقداری هم غالب به ایفا این فعالیت شد. البته امروزه، دست کم تا مجال نوشته شدن این نوشته ی علمی، دو مدعا مهم دراین باره وجود دارا هستند و سایر پشت رمز اینها قرار می گیرند.

iOS
ios پلتفرم
هنگامی وارد پلتفرم های توسعه و گسترش نرم افزار تلفن همراه میشویم، حدودا قادر خواهیم بود از iOS تحت عنوان “غول مرحله انتها” حافظه کنیم. به دلیل آنکه این پلتفرم بود که توانست نرم‌افزار نویسی تلفن همراه را به بعد از ظهر نو بیاورد و معنی جامعی از این که دستگاه های موبایلی چه‌طور بایستی باشند را به ما جابجایی اعطا کرد.

iOS یک پلتفرم منحصر به فرد میباشد که بوسیله شرکت اپل (Apple) تشکیل‌شده و بصورت منحصر به فرد روی دستگاه هایی که همین کمپانی ساخت‌و‌ساز میکند، اعمال میگردد. در طول نوشته شدن این نوشته ی علمی، iOS روی iPhone، iPod، iPad، Apple Watch و Apple TV جاری ساختن می گردد. ولی اینجانب انتظار دارم در آینده دستگاه های بیشتری ساخته شوند که از iOS به کارگیری نمایند. iOS بر مبنا Darwin و Operating System X ایجاد شده است و هسته ای بسیار مشابه به Unix دارااست.

اپلیکیشن نویسی ios
این پلتفرم تنی چند از فرم ورک های اصلی را با Operating System X شریک میباشد، رابط کاربری آن هم مبتنی بر Apple Cocoa UI ایجاد شده است که در نرم افزار های Operating System X از آن استعمال می شود. اما این رابط کاربری مجدد پباده سازی گردیده است که روی دستگاه های لمسی به راحتی عمل نماید که به آن Cocoa Touch گفته می‌گردد.

Apple برای گسترش دهندگان نرم افزار ها ابزار ها و کتابخانه های مختلفی را ساخت‌و‌ساز نموده است. اما برای ایجاد کرد نرم افزار های اپل مطلقا نباید از این ابزار ها استعمال نمائید، بلکه در آغاز ما یحتاج میباشد یک کامپیوتر Mac داشته باشید که که Operating System X روی آن اعمال خواهد شد تا بتوانید اپلیکیشن های خودتان را بسازید.

Android
پلتفرم android
در صورتی نخواهیم برای iOS نرم افزار بسازیم، پس مسلما برای اندروید (یا این که شاید هردوی آن ها) اپ نویسی می کنیم. اندروید دو‌مین “غول” در قضیه پلتفرم های مو جود برای اپلیکیشن نویسی تلفن همراه میباشد. اندروید یک مقدار دیرتر وارد بازی شد، یعنی اولی توشه در سپتامبر ۲۰۰۸ معرفی گردیده است. یعنی به طور تقریب 1 سال بعداز iOS، البته اینک سهم بسیار متعددی از بازار تلفن همراه را در چنگ داراست.

در واقعیت اندروید یک سیستم ادله میباشد که دارنده اصلی ترین سهم از بازار تلفن همراه های تلفن همراه میباشد. بزرگی این سهم به اندازه ۸۰ درصد از بازار می باشد (در مقایسه با سهم ۱۸ درصدی اپل). این عددها شاید پاره ای گول زننده باشند، زیرا بازار اندروید نصیب بندی گردیده است و مشمول موبایل ها و دستگاه های بسیار متعددی می گردد که بوسیله سازندگان متفاوت ساخته میگردند و ورژن های مختلفی از سیستم استدلال اندروید را ایفا میکنند.


برچسب ها: طراحی اپلیکیشن ,
[ بازدید : 86 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

شایسته ترین زبان اپلیکیشن نویسی نرم افزار

شنبه 25 بهمن 1399
15:14
حامد


خیلی ها دنبال این میباشند که طراحی اپلیکیشن بدونند شایسته ترین گویش اپلیکیشن نویسی برای تشکیل داد نرم افزار کدام گویش میباشد راسیتش گویش های اپلیکیشن نویسی متعددی وجود دارااست که می اقتدار از آنان برای ایجاد کرد نرم افزار به کار گرفت. درین نوشته‌ی علمی می خواهیم به محاسبه شایسته ترین لهجه اپ نویسی نرم افزار بپردازیم و در آخر این نوشته‌ی علمی به طور بدون نقص به شما یک گویش خوب جهت ساخت و تشکیل داد نرم افزار معرفی می‌کنیم تا بتوانید به راحتی آغاز به یادگیری و یادگرفتن آن نمائید. پس در شرایطی که می‌خواهید به سمت نرم‌افزار نویسی گوشی برید و نمیدونید در بین این تمامی گویش کدام را تعیین نمایید توصیه می‌کنم این نوشته‌ی‌علمی رو تا پایان دنبال نمائید.

شایسته ترین لهجه اپلیکیشن نویسی نرم افزار

شایسته ترین گویش اپلیکیشن نویسی نرم افزار
درصورتی که بخواهیم شایسته ترین لهجه اپلیکیشن نویسی برای ایجاد کرد نرم افزار را معرفی کنیم بایستی ببینم میخواهیم برای چه سیستم برهان نرم افزار ایجاد کنیم. دو سیستم برهان اندروید و ios، دو سیستم استدلال دارای اسم و رسم در حوزه تلفن همراه می باشند که بایستی شما معین نمایید برای کدام یک می‌خواهید مبادرت به تشکیل داد نرم افزار فرمایید. در‌این نوشته‌ی‌علمی ما برای هر دو سیستم استدلال، لهجه های نرم افزار نویسی معرفی می‌کنیم.

شایسته ترین لهجه اپ نویسی برای ایجاد کرد نرم افزار اندروید
در صورتیکه می‌خواهید به سمت سیستم دلیل اندروید برید، گویش های متعددی برای ایجاد کرد نرم افزار وجود داراست که در‌این قسمت ما 4 لهجه اساسی و پرکاربرد رو معرفی میکنیم. یک نکته رو هم متذکر نحس که چیزی به اسم شایسته ترین لهجه نرم‌افزار نویسی نرم افزار نیست و هر لهجه می‌تواند در موضع خودش، شایسته ترین باشد. توصیه می‌کنم قطعا نوشته‌ی‌علمی شایسته ترین لهجه نرم‌افزار نویسی اندروید رو مطالعه فرمائید در‌این نوشته‌علمی 11 لهجه پر استفاده برای ایجاد کرد نرم افزار اندروید رو معرفی کرده ایم.

1- اپ نویسی اندروید با گویش Java
زمانی کسی می خواد سمت نرم افزار نویسی اندروید بیاد او‌لین زبانی که با آن روبرو است گویش نرم‌افزار نویسی جاوا میباشد. خیلی از برنامه نویسان، لهجه اساسی اپلیکیشن نویسی اندروید را گویش جاوا می‌دانند. ولی بایستی این نکته رو هم مد حیث در اختیار بگذاریم که جاوا گویش قانونی اپ نویسی اندروید میباشد و این یعنی بیشترین پشتیبانی گوگل از این لهجه خواهد بود. بیشتر نرم افزار‌های اندروید که اکنون در گوگل پلی حضور دارا‌هستند، با استعمال از لهجه جاوا درج شده‌اند. (برخی از نرم‌افزار نویس های تلفن همراه، جاوا را شایسته ترین لهجه نرم افزار نویسی نرم افزار می‌دانند)

دقت: به نترسی می قدرت بیان کرد محبوبترین گویش اپلیکیشن نویسی اندروید، جاوا است.

در نمودار درصدی محبوبیت لهجه های نرم افزار نویسی و تعداد دفعات جستجوی اسم گویش های نرم‌افزار نویسی در وب، جاوا در موضع اولیه قراردارد و 23% از تک تک تعداد جستجوهای هر ساله لهجه های اپ نویسی در وب را تشکیل میدهد. ولی متاسفانه در کشور‌ایران زیاد گزینه دقت قرار نمی گیرد این عدم دقت بدین گویش شاید به خیال و خاطر ابهام های آن باشد. معمولا در کشور‌ایران جاوا تنها برای اپلیکیشن نویسی اندروید به کارگیری میشود و حتی خیلی ها هم از جاوا برای اپلیکیشن نویسی اندروید استعمال نمی‌کنند.

دیدنی میباشد بدانید که خویش سیستم ادله اندروید با به کار گیری از جاوا مندرج میباشد و این به آن معنی میباشد که شما در صورتی‌که بتوانید جاوا را بیاموزید خواهید توانست نرم افزار های بی نقص و کاملی برای سیستم برهان اندروید بنویسید. یعنی شما بعد از یادگیری جاوا حاذق به تایپ کردن هر نوع اپلیکیشنی خواهید بود و هیچ محدودیتی در این باره برای شما وجود نخواهد داشت. پس می اقتدار اذعان کرد که جاوا برای اشخاصی که میخواهند شغل های بسیار دور از شوخی و ماهر اجرا دهند گزینش خیر میباشد.

نکته: جاوا مطلوب ترین گویش برای بسط نرم افزار های تلفن همراه است چون اپ های مندرج با به کارگیری از جاوا قابل انجام بر روی تک تک پلتفرم های جانور برای اندروید میباشند.

او‌لین گام در نرم افزار نویسی اندروید با به کارگیری از جاوا، نصب اپلیکیشن Android Studio میباشد. این نرم افزار با اندروید SDK (سفارش می‌کنم نوشته‌ی علمی SDK چه چیزی است و تفاوت JDK و SDK رو مطالعه فرمایید.) بسته بندی میشود و این یعنی تمامی چیزهایی را که نیاز داریم در یک جا توده شد‌ه‌است.


برچسب ها: طراحی اپلیکیشن ,
[ بازدید : 99 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

بررسی اپلیکیشن دیجی کالا - کشف زبان برنامه نویسی این اپلیکیشن

دوشنبه 20 بهمن 1399
16:09
حامد


نرم افزار مد حیث ما نرم افزار اندرویدی دیجی فرآورده میباشد . خیلی از برنامه نویس ها شاید این پرسش را در ذهن داشته باشند که نرم افزار دیجیکالا با چه لهجه و سبکی پباده سازی گردیده است ؟



قصد ما طراحی اپلیکیشن در‌این نوشته‌ی علمی ی آموزشی این وجود ندارد که سورس کد دیجیکالا را بصورت بی نقص بدست بیاوریم ذیل این فرمان حدودا امری نا ممکن و نشدنی میباشد زیرا نرم افزار های اندرویدی پیش از بیلد شدن به می بایست کدهای جاوا تبدیل میگردند و برعکس کردن آن‌ها اساسا به ما سورس کد درج شده را تحویل نمیدهد .

ولی مقصود ما از این نوشته‌ی علمی ی آموزشی این میباشد که ببینیم نرم افزار دیجیکالا با کدام گویش اپلیکیشن نویسی توسعه و گسترش داده شد‌ه‌است و برخی چیزهای دیگر را از داخل سورس واکشی کنیم برای مثال فونت مصرف شده تصاویر مصرف شده و ....



برای اینکه بفهمیم نرم افزار اندرویدی دیجیکالا با چه زبانی درج شده میباشد نخست می بایست ماهیت فولدر نصبی اندرویدی یا این که به عبارتی APK را فهم و شعور کنیم .

apk مخفف Android application package میباشد و یک فولدر نصبی برای سیستم دلیل اندروید میباشد صحیح مثل پوشه های نصبی ویندوزی که دانلود می کنیم و یک اپلیکیشن را نصب می‌کنیم .

در واقعیت apk یک پوشه فشرده از کدهای نرم افزار نویسی گردیده مشتمل بر فولدر های .dex و resources, assets, certificates, و فولدر manifest است .

فولدر های apk قادر است هر نامی داشته باشد اما بایستی فرمت آن پوشه مسلما apk باشد .

apk را شما همچون یک پوشه zip یا این که rar در لحاظ بگیرید که یک‌سری پوشه ها را در یکجا زیپ نموده است .

معمولا پس از بازگشایی apk باطن آن فولدر ها و پوشه های پایین را خوا‌هیم مشاهده کرد .



فایل ی META-INF
مشتمل بر فولدر مانیفست و گواهینامه ها و ...
فایل ی lib
این فایل مشتمل بر کد کامپایل های مرتبط با معماری های متفاوت پلتفرم های متفاوت میباشد از جمله armeabi فایلی میباشد که کد کامپایل مرتبط با پردازنده های ARM درونش قراردارد و ...
فایل ی res
منابعی که نیاز به compile وجود ندارد در اینجا قرار می‌گیرد
فولدر ی assets
میزان دارایی های یک اپلیکیشن که کامپایل نمی‌شوند مثل تصاویر و ... که به وسیله AssetManager قابل دسترسی میباشند
پوشه AndroidManifest.xml
این پوشه شناسنامه ی نرم‌افزار های اندرویدی میباشد مشتمل بر جواز ها ، نسخه نرم افزار ، اسم پکیج نرم افزار و ...
پوشه classes.dex
این فولدر بوسیله ماشین دالویک که هسته ی اندروید میباشد قابل فهمه و میشه بیان کرد کدهای کامپایل گردیده میباشند در فرمت dex
پوشه resources.arsc
این پوشه دربرگیرنده منابع از پیش کامپایل شد‌ه‌است به عنوان مثال منبع xml گرافیکی


علاوه بر مفاد بالا ممکن میباشد اپلیکیشنی که شما آنرا آنزیپ می‌کنید چندین پوشه ها و فولدرهای مازاد داشته باشد .

خب برای درک اینکه یک نرم‌افزار با چه زبانی درج شده میباشد نیاز وجود ندارد خیلی عمیق وارد مشاجره محتویات آن زیپ گردیده ی یک پوشه APK شویم اما پی بردن موردها بالا احتیاج میباشد .

ما اینجا فولدر نصبی دیجیکالا را از وب دانلود کردیم و شما هم می‌توانید به راحتی دانلود فرمایید . ورژن ای که بعنوان اخرین ورژن ی دیجی مال پیدا کردیم 1.9.3 بود .

فولدر APK دیجیکالا را دانلود کردیم و بعد از آن فرمت فولدر را به zip تغییر‌و تحول دادیم ( کاری که شما هم بایستی اجرا دهید ) .

بعد با به کارگیری از یک اپ امداد کننده مثل WinRar آنرا اکسترکت کردیم .


برچسب ها: طراحی اپلیکیشن ,
[ بازدید : 156 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ساخت وب اپلیکیشن (PWA) و پوش نوتیفیکیشن

پنجشنبه 16 بهمن 1399
12:37
حامد


یكی از طراحی اپلیکیشن مهم‌ترین خصوصیت های نرم‌افزار های پیشرونده اینترنت (PWA) \"پراگرسیو یا این که پیش رونده بودن\" آن میباشد. موردنیاز وجود ندارد که کلیه ویژگیهای PWA را در حیث بگیرید تا تارنما شما PWA در لحاظ گرفته گردد. در قبال ، ایده این میباشد که شما پروسه مختلفی را اعمال میکنید ، هرمورد نرم‌افزار خویش را برای یوزرها آخرین خویش بهتر می نمایند.

این پست یک فرض اصلی را ساخت‌و‌ساز می نماید. بخش اعظمی از بسط دهندگان در بیرون وجود دارا‌هستند که می‌خواهند نرم‌افزار های خویش را به ندرت بهتر نمایند ، ولی آنان میخواهند این فعالیت را در 5 دقیقه یا این که کمتر ایفا دهند. و این به عبارتی چیزی میباشد که‌این پست قصد دارااست به شما علامت دهد.
در شرایطی‌که در اکنون ایجاد کرد اینترنت می باشید ، اینجانب مطمئن هستم که PWA آخری \"واژه\" میباشد که به واژگان کاری شما اضافه گردیده‌است. مکان تعجب وجود ندارد چون PWA امید نصب اپلیکیشن های اینترنت بر روی تلفن را به حقیقت تبدیل نموده است.
ساخت و ساز pwa واکنشگرا بنام hello-world










Hello World



از hello-world.css به کار گیری فرمائید تا متن text-center باشد:
body {
background-color: #FF9800;
color: black;
}.vertical-container {
height: 300px;
display: -webkit-flex;
display: flex;
-webkit-align-items: center;
align-items: center;
-webkit-justify-content: center;
justify-content: center;
}h1.vertical-container {
font-size: 275%;
}
نوتیفیکیشن Firebase
پروژه Firebase را در کنسول Firebase ساخت‌و‌ساز فرمائید:
نکته قابل توجه: ما یحتاج میباشد تک تک جزئیات پروژه Firebase در کد مثال در سراسر این مقاله را در پروژه Firebase خویش جایگزین فرمایید.











Hello World





درپروژه Firebase در آغاز یقین نتایج فرمائید که node.js نصب گردیده‌است و آن‌گاه اعمال خواهد شد:
$ npm install -g firebase-tools$ firebase init # Generate a firebase.json (REQUIRED)



با هدایت Firebase ، پروژه خویش را گزینش فرمایید ، دایرکتوری همگانی را به src تغییر تحول دهید ، تحت عنوان اپلیکیشن تک کاغذ تنظیمات فرمائید ، و index.html را ویرایش نکنید.
پروژه Firebase را بومی فرمایید
$ firebase deploy
پروژه ی شما بایستی مانند تصویر تحت باشد:



اجرای Lighthouse:
اکستنشن Lighthouse را نصب فرمائید و در تارنما صاحب خانه اعمال نمایید:



نصب Service Worker :
اضافه کردن Service Worker به index.html











Hello World







منابع cache استاتیک
sw.js راایجاد کرده و index.html و hellow-world-pwa.css را به cache hello-world-page اضافه نمائید:
var cacheName = \'hello-world-page\';
var filesToCache = [
\'/\',
\'/index.html\',
\'/hello-world.css\'
];self.addEventListener(\'install\', function(e) {
console.log(\'[ServiceWorker] Install\');
e.waitUntil(
caches.open(cacheName).then(function(cache) {
console.log(\'[ServiceWorker] Caching app shell\');
return cache.addAll(filesToCache);
})
);
});self.addEventListener(\'activate\', event => {
event.waitUntil(self.clients.claim());
});self.addEventListener(\'fetch\', event => {
event.respondWith(
caches.match(event.request, {ignoreSearch:true}).then(response => {
return response || fetch(event.request);
})
);
});
آزمایش منابع کش گردیده
مجدداً deploy فرمائید ، Chrome DevTools را گشوده کرده و یاد کش را درتب Application محاسبه فرمایید:



ساخت‌و‌ساز آیکون
یک آیکون دراندازه های128128X ، 144x144 ، 152x152 ، 192x192 ، 512x512 ساخت‌و‌ساز کرده و ذخیره نمائید.
تولید :manifest.json
جهت مشاهده آیکون نرم افزار بصورت اسپلش و پیکربندی رنگ بکگراندو نشانی اینترنت-نرم افزار و...
manifest.json راایجاد نمایید
{
\"name\": \"Hello World PWA\",
\"short_name\": \"Hi\",
\"icons\": [{
\"src\": \"icons/icon-128x128.png\",
\"sizes\": \"128x128\",
\"type\": \"image/png\"
}, {
\"src\": \"icons/icon-144x144.png\",
\"sizes\": \"144x144\",
\"type\": \"image/png\"
}, {
\"src\": \"icons/icon-152x152.png\",
\"sizes\": \"152x152\",
\"type\": \"image/png\"
}, {
\"src\": \"icons/icon-192x192.png\",
\"sizes\": \"192x192\",
\"type\": \"image/png\"
},
{
\"src\": \"icons/icon-512x512.png\",
\"sizes\": \"512x512\",
\"type\": \"image/png\"
}
],
\"start_url\": \"/index.html\",
\"gcm_sender_id\": \"103953800507\",
\"display\": \"standalone\",
\"background_color\": \"#FF9800\",
\"theme_color\": \"#FF9800\"
}
بعد تگ پیوند manifest.json را در نصیب هدر index.html اضافه نمایید












Hello World






پوش نوتیفیکیشن را تهیه و تنظیم نمائید
درخواست اذن مخاطب را به index.html اضافه نمائید:












Hello World







پوش نوتیفیکیشن پوشه firebase-messaging-sw.js رااضافه نمائید:
importScripts(\'https://www.gstatic.com/firebasejs/4.4.0/firebase-app.js\');
importScripts(\'https://www.gstatic.com/firebasejs/4.4.0/firebase-messaging.js\');var config = {
apiKey: \"AIzaSyAXK4Orxl2CghIQvKiUPtkhEngSgzteqE0\",
authDomain: \"hello-world-pwa-8669c.firebaseapp.com\",
databaseURL: \"https://hello-world-pwa-8669c.firebaseio.com\",
projectId: \"hello-world-pwa-8669c\",
storageBucket: \"hello-world-pwa-8669c.appspot.com\",
messagingSenderId: \"660239288739\"
};
firebase.initializeApp(config);const messaging = firebase.messaging();messaging.setBackgroundMessageHandler(function(payload) {
const title = \'Hello World\';
const options = {
body: payload.data.body
};
return self.registration.showNotification(title, options);
});
آزمایش پوش نوتیفیکیشن
تهیه و تنظیم پوش نوتیفیکیشن با استعمال از Firebase Cloud Messaging:
1-کلید سرور پروژه Firebase خویش را بدست آورید (Stack Overflow):
2-روی آیکن پیکربندی / چرخ دنده کنار اسم پروژه خویش در بالای کنسول Firebase تازه کلیک فرمائید.
3-روی پیکربندی پروژه کلیک فرمائید.
4-روی تب Cloud Messaging کلیک نمائید.key را تحت کلیدسرور اسکن نمائید.
5-مجدد نرم‌افزار firebase را deploy نمایید
6-کنسول Chrome DevTools را گشوده فرمایید و token را در console log اسکن فرمایید.
7-پوش نوتیفیکیشن از خط دستور را آزمون فرمایید (YOUR_SERVER_KEY را با کلید نسخه برداری گردیده و DEVICE_REGISTRATION_TOKEN را با توکن اسکن گردیده جایگزین فرمایید)
curl -X POST -H \"Authorization: key=YOUR_SERVER_KEY\" -H \"Content-Type: application/json\" -d \'{
\"notification\": {
\"title\": \"Hello World PWA\",
\"body\": \"Hi\",
},
\"to\": \"DEVICE_REGISTRATION_TOKEN\"
}\' \"https://fcm.googleapis.com/fcm/send\"

مجدد Lighthouse را اعمال نمایید
مجدد Lighthouse را deployو اعمال فرمایید. این بی نقص وجود ندارد ولی به‌تدریج بهبود یافته میباشد:

برچسب ها: طراحی اپلیکیشن ,
[ بازدید : 95 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

رابط کاربری UI چیست؟

يکشنبه 12 بهمن 1399
14:23
حامد


اساسی‌ترین بخشی که طراحی اپلیکیشن مخاطب پس از وصال به فرآورده یا این که تارنما شما با آن مواجه میگردد و تعامل داراست، رابط کاربری میباشد که از آن تحت عنوان پباده سازی ظاهری، المان‌های تصویری، دکمه‌ها، منوها و… هم خاطر میشود. درواقع پباده سازی کاربری آن جلوه بصری میباشد که مخاطب در نگاه نخستین با آن رابطه برقرار می‌نماید و در حالتی‌که نتواند کاربر را جذب نماید، استفاده کننده شما خیلی زود از دست می‌رود.
در‌این مقاله میخواهیم بیشتر در رابطه معنی رابط کاربری (User Interface)، اهمیت آن و کاربرد UI در تارنما و نرم‌افزار‌های گوشی سخن کنیم. با ما یار و همدم باشید.

رابط کاربری یا این که USER INTERFACE چه می باشد؟
رابط کاربری که به اختصار به آن UI نیز گفته میگردد در واقع جنبه ظاهری و بصری میباشد که تحت عنوان واسط تعامل استفاده کننده با سیستم شناخته می شود. فرض نمائید وارد وبسایت یا این که یک نرم‌افزار گوشی می شوید، پباده سازی ظاهری، پباده سازی و محل قرارگیری منوها، دکمه‌ها و… همگی و کلیه جزوی از رابط کاربری میباشد. رابط کاربری به عبارتی ارائه‌ای میباشد که شما از وب سایت یا این که اپ خویش دارید و در نقش یک دلیل برای تعامل بهتر با سیستم ظواهر میشود.
از آنجایی که تعامل و شرکت کردن استفاده کننده اهمیت متعددی دارااست، براین اساس واسط موردنظر می بایست طوری پباده سازی و فراهم‌سازی گردد که به بی آلایش‌ترین صورت ممکن تعامل و رابطه دربین مخاطب و سیستم برقرار خواهد شد. ولی یادتان باشد زیبایی، رنگ بندی و المان‌های بصری بیشتر برعهده گرافیست میباشد و ساخت‌و‌ساز سهولتِ فعالیت وظیفه طراح رابط کاربری خواهد بود.

طراح رابط کاربری چه کسی است؟
طراح رابط کاربری یا این که UI Designer به عبارتی شخصی میباشد که معلوم می‌نماید المان‌های گوناگون کجای ورقه قرار بگیرند، فرایندها به چه شکل باشد، موردها متعدد مانند پیام‌های هشدار یا این که مشکلات کجا و چطور به استفاده کننده نشان داده خواهد شد، پباده سازی منوها و دکمه‌ها به چه صورتی باشد و… تا مخاطب به معمولی‌ترین صورت ممکن با سیستم تعامل داشته باشد.
مطلقا نیازی وجود ندارد طراح رابط کاربری گرافیست رشته‌ای باشد، البته این ایام به‌این مسئله نیاز میشود و هر چه طراح رابط کاربری بتواند از پباده سازی و گرافیک بیشتر بداند، خروجی عمل به مراتب بهتر خواهد بود و این ایام UI Designerها توانمندی‌های مختلفی دارا‌هستند.
حتی این ایام طراحان رابط کاربری به لهجه‌های اپلیکیشن‌نویسی جاوااسکریپت، CSS و HTML نیز مسلط می‌باشند. نکته قابل توجه دیگر اینجاست که طراح رابط کاربری می بایست تخصص خیر در آزمایش‌های کاربردپذیری فرآورده داشته باشد.

رابط کاربری وب سایت
وبسایت یکی مهم ترین ورودهای هر کسب و کاری میباشد که‌این احتمال وجود دارااست تا یوزرها دقایق متعددی را در تارنما شما سپری نمایند. بدین ترتیب در حالتی‌که نتوانید با یک پباده سازی رابط کاربری مطلوب و دیدنی کاری نمائید که یوزرها به آسانی با سیستم شما رابطه برقرار نمایند، در سود نمی‌قدرت به‌این تارنما امیدوار بود. براین اساس می بایست کاری نمایید که علاوه بر زیبایی و جذابیت، قابلیت و امکان سریع انجام امور و تعامل بهتر با تارنما آماده گردد.

رابط کاربری تلفن همراه
رابط کاربری گوشی با وبسایت تیز فرق نمیکند و بایستی از شایسته ترین رابط کاربری برخوردار باشد تا یوزرها در صفحاتی کوچکتر از نمایشگر لپ‌تاپ و کامپیوترهای دسکتاپ بتوانند به آسانی با سیستم تعامل برقرار نمایند. در واقع رابط کاربری گوشی به عبارتی رابط کاربری سیستم استدلال دستگاه میباشد که قابلیت اجرای اوامر و تعامل شما با منوها، دکمه‌ها، نرم‌افزار‌ها و نرم‌افزار‌ها و… را مهیا می‌نماید. از آنجایی که مانند سیستم دلیل‌های دسکتاپ فضای متعددی در چنگ شما قرار ندارد، می بایست هوشمندانه و ظریف فعالیت نمایید.

رابط کاربری اپ‌ ها و قابل انعطاف افزارها
رابط کاربری گوشی اهمیت اکثری متعددی دارااست، شما فضای کافی در چنگ ندارید و می بایست کاری فرمائید تا استفاده کننده بتواند به معمولی‌ترین صورت ممکن چیزی که می خواهد پیدا نماید و دسترسی همگی موردها ما یحتاج و ضروری ریلکس باشد. رابط کاربری نرم افزار ها و قابل انعطاف‌افزارها در واقع هم ساختار ظاهری و محتوایی آن میباشد که مخاطب می بایست با آن رابطه برقرار کرده و تعامل داشته باشد.
ظواهر یک اپ خیر‌صرفا می بایست جذا و فن‌ای و مطابق با اصول پباده سازی روز باشد، بلکه بایستی در عین آسانی و خیلی سریع استفاده کننده را با قسمت‌های موردنظرش برساند.

پباده سازی UI مشتمل بر چه قسمت‌هایی میباشد؟
پباده سازی ui

اکنون که با پباده سازی کاربری و اهمیت آن آشنا شدید، بازه آن رسیده میباشد که ببینیم پباده سازی UI مشتمل بر چه نصیب‌هایی میگردد و یک پباده سازی کاربری فن‌ای و تخصصی بایستی مشتمل بر چه اجزایی باشد.
پباده سازی دیداری
بخش بصری یا این که دیداری در طراح رابط کاربری اهمیت بسیار متعددی دارااست. زیرا این نصیب او‌لین جایی میباشد که استفاده کننده با آن رابطه می گیرد و در شرایطی که Visual Design خیر نداشته باشید، ممکن میباشد برای مدام کاربرتان را از دست بدهید.
پباده سازی بصری مشتمل بر مورد ها مختلفی زیرا استعمال صحیح از عکس‌ها، تایپوگرافی، طرح‌بندی، رنگ‌بندی، به کار گیری از المان‌های، استفاده المان‌های تصویری و… می گردد. شما می بایست در عین اینکه زیبایی‌شناسی را رعایت می کنید از اصول نو نیز پیروی فرمایید تا دسترسی معمولی‌ای را در مشت مخاطبان قرار دهید.
پباده سازی گرافیکی
پباده سازی گرافیکی مرتبط با جایی میشود که کل المان‌های بصری مشتمل بر عکس‌ها، تایپوگرافی، تصاویر متحرک، موشن گرافی و… به شکلی رشته‌ای و هنرمندانه باهم ادغام شوند و ظواهر گرافیکی و پباده سازی خلاقانه خویش را به صورت همگی کشیده خواهد شد.
رنگ‌بندی و نام و نشان بصری
به کار گیری درست از روانشناسی رنگ‌ها، به‌کارگیری ظریف رنگ‌های صدق برای بخش‌های متفاوت و محافظت ساختار یک پارچه و نام و نشان بصری نکات اصلی میباشد که بایستی در نصیب‌های متفاوت پباده سازی کاربری رعایت فرمائید. شما بایستی در مکان صحیح به طور هدفمند و هوشمندانه از رنگ‌های موردنظر استعمال فرمایید تا بتوانید تعامل بیشتری با مخاطبان داشته باشید.
تایپوگرافی
نوشته‌ها و فونت‌ها یکی مهم‌ترین نصیب‌های پباده سازی رابط کاربری می‌باشند؛ چراکه بیشتر پیام شما می بایست از روش همین نوشته‌ها به مخاطب منتقل شوند و می بایست ضمن رعایت خوانایی بی نقص، از فونت قشنگ با اندازه صحیح استعمال شود.

نکات ما یحتاج در پباده سازی رابط کاربری
اکنون که قسمت‌های گوناگون پباده سازی رابط کاربری را شناختید، بد وجود ندارد بدانید که با رعایت چندین نکات موردنیاز در پباده سازی رابط کاربری می توانید یک UI رشته‌ای و جالب داشته باشید. در‌پی میخواهیم بیشتر از این نکات اساسی و طلایی بگوییم.
در پباده سازی رابط کاربری دو نکته خیلی اصلی میباشد. یک کدام از اینکه زیبایی بصری را محافظت فرمائید تا مخاطبان جذب زیبایی پباده سازی و اما اصولی آن شوند. نکته دوم این میباشد که هیچ چیز به اندازه آسانی و دسترس‌پذیری شل در رابط کاربری چندان اهمیت ندارد. به این ترتیب حواستان باشد برای اینکه یک پباده سازی کارکشته داشته باشد، نیازی وجود ندارد به طبع پباده سازی پیچیده ای در حیث بگیرید.
دو‌مین نکته مهمی که در پباده سازی رابط کاربری بایستی به آن اشاره کنیم مخاطبان حدف و نیازهای آنهاست؛ چراکه مهم ‌ترین بودجه شما مخاطبان می باشند و می بایست کاری فرمایید که علاوه بر لذت بردن از زیبایی ظاهری وبسایت، بتوانند هر چیزی را خیلی ریلکس در مکان خویش داشته باشند. عملکرد فرمایید با فهم صحیح از استفاده کننده و نیازهایش مدام یاور وی باشید.
در‌صورتی‌که نتوانید پیام صحیح را به کاربر منتقل نمائید، یا این که در مکان صحیح پیام‌های غلط و هشدار را نشان ندهید، رابط کاربری شما در گیر ایراد خواهد بود و به اعتبارتان ضربه می زند. این عمل سبب می شود تا رابطه و تعامل صحت بین یوزرها و وب سایت یا این که نرم افزار شما صورت نگیرد و نادر‌معدود قیدتان را بزند.
نکته بعدی این میباشد که مجموع المان‌های متفاوت نظیر منوها، زیرمنوها، عکس‌ها و… را چک نمائید تا در شکل وجود نقص‌ بتوانید در سریع‌ترین برهه زمانی ممکن آن را برطرف نمایید.
مدام در پباده سازی رابط کاربری خویش کاری نکنید که یوزرها عصبانی یا این که کلافه شوند. این مسئله را در حیث داشته باشید پباده سازی رابط کاربری شما به شکلی باشد که مخاطب تماما اختیار و در دست گرفتن موردنظرش را روی قسمت‌های متعدد داشته باشد و چیزی را به وی اجبار نکنید.

رابط کاربری در مقایسه زبده کاربری
رابط کاربری (UI) و تجربه کاربری (UX) دو زمینه متعدد البته اساسی و کامل کننده یکدیگر میباشد که نمی‌توانید آن ها را همدیگر جداگانه بدانید. رابط کاربری تحت عنوان یک واسطه کوشش می‌نماید استفاده کننده به آسانی با سیستم شما تعامل برقرار نماید اما در تجربه کاربری بایستی کاری فرمائید که تجربه‌ای شادی بخش و جاری از فعالیت با وبسایت یا این که نرم افزار شما برای کاربر ساخته گردد.
تأثیر بهبود رابط کاربری تارنما در بهینه سازی
از آنجایی که در بهینه سازی کاربر سخن اولیه و پایان را می زند، براین اساس هر کاری برای مراقبت و حفظ وی در وب سایت یا این که اپ می بایست انجام دهید. به همین عامل یک رابط کاربری خویش و منزه که قادر است یوزرها متعددی را جذب و محافظت نماید، نشان از این داراست که برای کاربر‌تان احترام قائلید و در فیض میتوانید اثرات آن را در seo ملاحظه کنید.

بیشتر بخوانید : تجربه کاربری (UX) چه چیزی است؟

عده بندی
رابط کاربری UI یک کدام از مهم‌ترین مواقعی میباشد که می بایست در ساخت سایت، برنامه، اپلیکیشن، بازی کامپیوتری و… رعایت فرمائید. در واقع رابط کاربری ادله تعامل در بین سیستم و استفاده کننده میباشد و بایستی هر چه میتوانید آن را بی آلایش و قشنگ پباده سازی نمایید تا بتوانید مخاطبان را راضی نگه دارید.
پباده سازی رابط کاربری یک دانش میباشد و نمی‌اقتدار طراح رابط کاربری را گرافیست دانست. گرچه بخش اعظمی از طراحان UI این روز ها گرافیست‌های قهاری می‌باشند و از علم کدنویسی Front End نیز اطلاعاتی دارا هستند. پباده سازی رابط کاربری شغل جذابی میباشد و درآمد خیر و خوبی هم داراست، اما یک طراح رابط کاربری می بایست به قسمت‌های متفاوت رابط کاربری و نکات اصلی در پباده سازی آن اعتنا نماید.


برچسب ها: طراحی اپلیکیشن ,
[ بازدید : 120 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به مقالات طراحی اپ موبایل است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]