برای کاهش هزینه های کلود لاگ های خود را پاک کنید

سه شنبه 10 آبان 1401
13:13
حامد

پوشه های لاگ برای شناسایی ایرادات طراحی اپلیکیشن و دیباگ کردن پروژه های قابل انعطاف افزاری آیتم به کار گیری قرار می‌گیرند و همت خیر و خوبی را نیز ارائه می‌دهند و لی وقتی که کدهای شما در هم اکنون ساخت می باشند نیازی وجود ندارد که همگی این پوشه ها را محافظت نمایید. تک تک داده ها مازاد شما به یار دیسک محلی با حفظ این فولدر ها اشغال میشوند. وقتی که شما یک سیستم تصویب گزارش را ساخت‌و‌ساز میکنید می بایست آن را به شکلی تنظیمات فرمائید که به صورت مستمر لاگ ها را منزه نماید. رایاپارس بخش اعظمی از پکیج های گزارش مانند Log4j را می شود به شکلی تهیه و تنظیم کرد که دستکم تعداد لاگ ها را مراقبت کرده و آنان‌را به صورت مستمر حذف نماید.


برای کاهش مخارج کلود به سمت serverless جنبش نمایید
معماری Serverless فقط هنگامی شکل اکانت مالی را برای شما صادر می نماید که کدهای شما در هم اکنون اعمال باشند و همین دلیل نیز قادر است به معیار متعددی روی کاهش مخارج کلود شما تاثیرگذار باشد. حتی اپلیکیشن ها و قابل انعطاف افزارهایی که دارنده یک جریان اثبات از یوزرها می باشند بیشتر از آنچه که انتظار دارید می‌توانند از مزایای Serverless منفعت ببرند.

امروزه اکثری از قابل انعطاف افزارهایی که به طور Serverless نوشته می گردند می‌توانند با یک کدنویسی ظریف کوشش بهتری را به همدم داشته باشند و در عین اکنون مخارج کلود را نیز به صورت بی واسطه کاهش دهند. اعتنا داشته باشید که مخارج فضای ابری با میلی ثانیه ها احتساب می‌شود و فقط وقتی که پردازنده اشغال می‌شود این هزینه برای شما احتساب گردد. به همین انگیزه شما تحت عنوان یک بسط دهنده اپ بایستی بازخوردهای سریع اخذ فرمائید به دلیل آن که میتوانید مجال پاسخگویی به درخواست های یوزرها را به طور بدون واسطه رئیس فرمائید و ملاحظه کنید که تغییرات کدی که دارید چه تاثیری روی آن خواهد داشت.


نکاتی اصلی درباره Serverless و مخارج کلود
نکته ای که درباره رویه serverless بایستی به آن اعتنا داشته باشید این میباشد که‌این روش برای پروژه های آزمایشی کوچکتر میتواند بسیار ایده آل باشد و قادر است شکل اکانت و مخارج کلود شما‌را کم کند. در شرایطی که که برنامه شما بعضا از مشخصات را صرفا بعضی وقت ها جاری ساختن می نماید ممکن میباشد به کارگیری از این شیوه برای شما بسیار منطقی باشد.

برچسب ها: طراحی اپلیکیشن ,
[ بازدید : 25 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به مقالات طراحی اپ موبایل است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]