Sublime Text از دیگر ide ها و ویرایشگرهای متنی محبوب

دوشنبه 23 اسفند 1400
10:57
حامد


Sublime Text یک ویرایشگر کد کراس پلتفرم میباشد که طراحی اپلیکیشن با استعمال از رابط کاربری گویش نرم‌افزار نویسی پایتون مندرج میباشد. Sublime Text یک ویرایشگر متن خوشگل و در عین هم اکنون مملو از خصوصیت های متعدد میباشد. شاید بتوان مهمترین خصوصیت آن را تجربه کاربری بسیار عالی این جنس دانست. بدون‌شک ux این کالا نسبت به بقیه محصول ها مو جود خوب میباشد. تجربه کاربری این اپلیکیشن به شما امداد می نماید تا بتوانید سوای حواس پرتی کدنویسی فرمائید و با استعمال از میانبرها به راحتی کاوش کرده و کدهای خویش را به آسانی دستکاری نمائید. از سایر خصوصیت های کلیدی و اساسی این اپ میانبر های بسیار جالب آن میباشد.

قابلیت به کارگیری از این اپلیکیشن به طور مجانی نیز وجود دارااست مگر اینکه خودتان قصد داشته باشید ورژن مبلغی آن را خریداری نمایید.


برچسب ها: طراحی اپلیکیشن ,
[ بازدید : 51 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

اضافه شدن یک پایپ لاین جدید برای MacOS

شنبه 21 اسفند 1400
11:19
حامد

با به کارگیری از Apple Metal API و تحت عنوان یک جایگزین برای طراحی اپلیکیشن پایپ لاین فعلی که از OpenGL API منسوخ گردیده به کار گیری می نماید یک پایپ لاین تازه برای MacOS ارائه میشود. این توصیه ارائه شد تا یک پایپ لاین تماما فانکشنال برای اجرای Java 2D API که از کادر ورک MacOS Metal استعمال می نماید تولید نماید و قوانینی را ساخت‌و‌ساز نماید تا بتوان در ورژن 17 جاوا OpenGL API را تماما از خصوصیت های MacOS حذف کرد. این پایپ لاین ارائه گردیده‌است تا عملکردی شبیه OpenGL را به شما ارائه دهد و در نرم افزار های متعدد کاربردهای بسیار متعددی داشته باشد. با به کارگیری از این پایپ لاین یک معماری بسیار منزه و دیدنی تولید می گردد که سازش جامعی با سبک فعلی Java 2D داراست. ولی می بایست توجه داشته باشید که پایپ لاین تازه بایستی سازش جامعی با پایپ لاین OpenGL داشته باشد و در هدف ها آن اضافه شدن مشخصات یا این که api های نو نیامده میباشد.

برچسب ها: طراحی اپلیکیشن ,
[ بازدید : 39 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

بررسی ساختار یک اپلیکیشن Android

چهارشنبه 18 اسفند 1400
11:38
حامد

هر نرم‌افزار اندروید از ساختار و تنظیمات درست طراحی اپلیکیشن شده میباشد. در صورتیکه با هر لهجه دیگری بخواهید در مسئله اپلیکیشن نویسی اندروید کار نمایید، این ساختار و تنظیمات را مشاهده خواهید کرد.

فولدر Main.xml

این پوشه یک پوشه xml میباشد. در اپ نویسی اندروید از فولدر های XML برای پباده سازی صفحه ها نرم افزار به کار گیری می‌کنیم. درصورتی که روی قسمت DESIGN کلیک نمایید وارد شیت ای میشوید که ظواهر اپلیکیشن قابل مشاهده میباشد. اپلیکیشن AIDE همانند دیگر IDE ها پباده سازی ظواهر اپلیکیشن رو بی آلایش نموده است و شما کدنویسی xml رو ایفا نمیدید. بلکه کافی میباشد از atrtibute های تگ های xml آگاه باشید.




پوشه MainActivity.java

از اسم پوشه پیداست که‌این پوشه یک پوشه java میباشد. اکنون MainActivity.java برای در اختیار گرفتن اتفاق افتاد ها و امکان دسترسی به موادتشکیل دهنده UI نرم‌افزار اندروید رو مهیا می نماید. برخلاف پوشه xml که ظواهر اپ میباشد درین نصیب کل صفر تا صد کدنویسی به عهده نرم افزار نویس میباشد. ما قصد داریم در‌این زمان صفر تا صد نرم افزار نویسی اندروید رو تحلیل کنیم و نگران نباشید هیچ چیز جا نمی ماند!




این بخش از فراگیری نرم افزار نویسی اندروید هم به آخر رسید. برای شعور خوب این نصیب برای شما دوستان عزیز یک پوشه ویدیو مهیا کرده ام و همگی موردها بیان شده درین گردهمایی رو پوشش داده ام. برای مشاهده این بخش به نصیب فولدر های ضمینه در نقطه نهایی نوشته‌ی‌علمی مراجعه‌نمایید.

برچسب ها: طراحی اپلیکیشن ,
[ بازدید : 44 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

انتقال JDK به MacOS/AArch64 در نسخه 17 جاوا

شنبه 14 اسفند 1400
15:32
حامد

با اعتنا به اپ اپل برای جابجایی طراحی اپلیکیشن کامپیوترهای Macintosh از x64 به AArch64 در ورژن 17 جاوا شاهد جابجایی JDK به MacOS/AArch64 خوا‌هیم بود. اکنون یک پورت AArch64 برای جاوا در دسترس میباشد که در لینوکس قراردارد و می اقتدار از آن برای ویندوز نیز بهره مند شد. سازندگان لهجه نرم افزار نویسی جاوا انتظار دارا هستند که از کد AArch64 که فعلا جانور میباشد مجدد به کار گیری نمایند که‌این فعالیت از روش همین پورت شکل میگیرد. ولی برای استعمال از این پورت بایستی تغییراتی در شیوه نامه های سطح ذیل مانند اینترفیس باینری نرم افزار و گروه ای از رجیسترهای پردازنده رزرو گردیده تولید خواهد شد. تغییراتی که در MacOS/AArch64 تولید می گردد خطراتی را برای Linux/AArch64، Windows/AArch64 و MacOS/x64 ports به یار خواهد داشت اما این ریسک و خطر با به کار گیری از تست های از پیش ترکیب گردیده کاهش پیدا خواهد کرد.

برچسب ها: طراحی اپلیکیشن ,
[ بازدید : 47 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

عامل حفظ انگیزه برای ادامه دادن پروژه Solid

چهارشنبه 11 اسفند 1400
11:41
حامد

تایسون: شما عمل متعددی روی پروژه Solid اعمال دادید طراحی اپلیکیشن که مشاهده معیار شغل های انجام شده در گیت های معمولی میباشد. چه چیزی علت شما در‌این مسیر را مراقبت میکرد؟

Ryan Carniato: شاید جواب این پرسش خنده دار باشد. به هیچ عنوان نمی دانم چه چیزی شرایط مرا تغییر‌و تحول اعطا کرد. یک روز صبح بدین مسئله تاءمل کردم که به اندازه کافی در محل کارم شغل نمی‌کنم به دلیل آن که بیشتر وظایف مدیریتی داشتم و در منزل نیز بیشتر با دختر جدید متولد گردیده ام فرصت می گذراندم. در آن لحظه بود که بیشتر با خودم کلنجار رفتم و معیارهای گوناگون کادر ورک های جاوا اسکریپت را آنالیز کردم. در غایت متوجه شدم رویکردی که اینجانب ارائه می دهم ممکن میباشد نتیجه ها بسیار بهتری را به همدم داشته باشد.


علت Ryan Carniato در توسعه و گسترش Solid یکی غالب ترین کادر ورک های جاوا اسکریپت
برای زمان فرصت زمان بر تشکیل داد یک کادر ورک توانا صرفا چیزی بود که به اینجانب علت می بخشید. اینجانب عملکرد میکردم تا بدانم چه‌گونه می اقتدار سرعت اپ ها را ارتقا اعطا کرد. در پی اینجانب استارت به تایپ کردن مقاله‌ها خویش کردم و برای برهه زمانی مجال زمانبر فقط این زمینه که می دانستم در حالا اعمال چه عمل بزرگی هستم مرا رو به جلو سوق می اعطا کرد. شاید دیدنی باشد که بدانید اینجانب هنوز نسبت به مواقعی که منتشر نکرده ایم نیز همین شم را دارم.

به حیث میرسد جای جای ضعفی در غایت تبدیل به یک نقطه قوت و مزیت می‌شود. برای اینجانب نیز تمامی چیز درین پروژه به صورت حیرت آوری پیش رفت و نتیجه ها فوق العاده ای به یار و همدم داشت.

برچسب ها: طراحی اپلیکیشن ,
[ بازدید : 48 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

خزشگر وب یا Web Crawler چیست؟

دوشنبه 9 اسفند 1400
12:18
حامد

این روزها با پیشرفت دانش و تکنولوژی موتور کاوش های طراحی اپلیکیشن اینترنت دست به فعالیت گردیده اند و ابزاری به اسم خزشگر اینترنت را محاسبه تیتر و محتویات صفحه های اینترنت اختراع کردند. عملا خزشگر های اینترنت در یک موتور کاوش عمل می نمایند. روی هم رفته کاری که یک خزشگر اینترنت جاری ساختن می‌دهد، تحلیل محتوای صفحه های و ایندکس کردن آنان است.


خزشگر اینترنت چه است؟

این ایام با پیشرفت دانش و تکنولوژی موتور کاوش های اینترنت دست به شغل گردیده اند و ابزاری به اسم خزشگر اینترنت را محاسبه تیتر و محتویات صفحه ها اینترنت ابتکار کردند. عملا خزشگر های اینترنت در یک موتور کاوش شغل می نمایند. روی هم رفته کاری که یک خزشگر اینترنت ایفا میدهد، آنالیز محتوای صفحه ها و ایندکس کردن آنان میباشد.

خزشگر اینترنت دقیقا مثل یک آدم فعالیت می نماید. فرض فرمایید این بشر مسئولیت رئیس یک کتابخانه را به عهده دارااست و مسئول طبقه بندی کتاب میباشد. این کتابخانه بسیار شلوغ میباشد و کتب هنوز طبقه بندی نشده اند. خزشگر اینترنت نیز به همین شکل صفحه های اینترنت را با استعمال از تگ ها (Tag) مجموعه بندی می نماید و با هر کاوش صفحه های مرتبط با متن کاوش را اکران می‌دهد.

برچسب ها: طراحی اپلیکیشن ,
[ بازدید : 42 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

نسخه 13 انگولار شروع به شکل گیری می کند

شنبه 7 اسفند 1400
11:46
حامد

ورژن 13 انگولار به شکلی سئو شد‌ه‌است تا طراحی اپلیکیشن بتواند شایسته ترین همت را برای کادر ورک زیر اینترنت و بر طبق تایپ اسکریپت گوگل ارائه دهد. این ورژن از قاب ورک انگولار اینک در حالا تکوین میباشد و دو ورژن بتا از آن در تاریخ 4 آگوست و 11 آگوست منتشر گردیده است که شما میتوانید از روش گیت ها به آن ها دسترسی داشته باشید. در‌این دو ورژن بتا تغییرات نیز تماما به شما توضیح داده گردیده اند که می‌توانید غایت به کار گیری را از آن‌ها ببرید.

برای فرم ها ورژن 13 انگولار یک نوع نو Form Control Status را اضافه نموده است که که ترکیبی از همگی حرفه های ممکن که برای آرم دادن شرایط گزینه به کار گیری قرار میگیرند میباشد و مزایای مختلفی را به شما ارائه میدهد. علاوه بر این یک خصوصیت Abstract Control.status نیز ارائه گردیده‌است که از Observable به Observable
میباشد. اکثر نرم افزار ها بایستی به صورت وسیع ای از این نوع نو به کارگیری نمایند.

ما در‌این مقاله قصد داریم مقداری بیشتر در رابطه ورژن 13 انگولار سخن کنیم و داده ها جامع و جامعی را در رابطه آن در چنگ شما در اختیار بگذاریم. به این ترتیب ما‌را در پی این مقاله ملازمت و همراهی فرمائید.

برچسب ها: طراحی اپلیکیشن ,
[ بازدید : 41 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

تنها به دنبال شرکت های بزرگ برای استخدام کارآموز توسعه دهنده نرم افزار نباشید

چهارشنبه 4 اسفند 1400
11:31
حامد

موسسه ها بسیار زیاد دیگری نیز وجود دارا هستند که اکثری طراحی اپلیکیشن از آن‌ها مجال های نیکی را به بسط دهندگان اپ ارائه می‌دهند. این موسسه ها که اندکی شناخته گردیده میباشند ممکن میباشد مانند گوگل یا این که فیسبوک شناخته گردیده نباشند البته هنوز هم میتوانند جای قابل قبولی برای عمل کردن شما باشند و احتمالا مسئولیت بیشتری را نسبت به اکثری از شرکتهای بزرگتر به شما واگذار خواهند کرد. چنانچه میخواهید تجربه عمل روی محصولی را داشته باشید که پتانسیل تغییرات بسیار بلندمرتبه را داشته باشد احتمالا شغل کردن در شرکتهای کوچکتر می‌تواند یک کدام از شایسته ترین آیتم ها برای شما باشد.

مدتی را برای شناسایی شرکت ها مدنظر خویش صرف نمایید و آن‌گاه لیستی از داده ها مرتبط با هر کدام از آن ها ساخت نمایید.

یک پیشنهاد جامع این میباشد که پیش از ارسال درخواست به یک کمپانی کوشش نمائید داده ها هر کمپانی را به طور مستقل گزینه چک قرار دهید. اکثری از موسسه ها بسته به نوع حالت شغلی که نیاز دارا‌هستند( مثلا کارآموز بسط دهنده اپلیکیشن در مقابل مهندس اپلیکیشن مجموع وقت) اشکال مختلفی از داده ها را به شما ارائه می‌دهند.

هنگامی که شرکتی را پیدا کردید که به لحاظ شما جالب میباشد اعتقاد نتایج نمائید که عمل آن ها را ادراک می‌کنید( حتی ممکن میباشد نیاز داشته باشید از متاع آن‌ها استعمال فرمایید). علاوه بر این در رابطه گروه و موسسان آن تحقیق فرمائید.

برچسب ها: طراحی اپلیکیشن ,
[ بازدید : 42 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

شرکت هایی را پیدا کنید که به دنبال کارآموز توسعه دهنده نرم افزار هستند

دوشنبه 2 اسفند 1400
10:55
حامد

گامل نخستین این میباشد که شرکتی را پیدا طراحی اپلیکیشن نمائید که در ادامه کارآموز توسعه و گسترش دهنده نرم‌افزار باشد. شاید این شغل یه خرده بیهوده به لحاظ رسد البته شما تعجب خواهید کرد که چه گونه بخش اعظمی از بسط دهندگان فارغ از داشتن هیچ تجربه قبل به طور تصادفی به کمپانی هایی مراجعه کرده و در آنان استخدام میگردند. مدتی را به کاوش در بین کارفرمایان احتمالی تخصیص دهید و تلاش فرمائید متوجه گردید که آیا شرکتی وجود داراست که شما عشق مند به شغل کردن در آن باشید؟

هنگامی که بعضا از شرکتهای را پیدا کردید که با معیارهای شما منطبق دارا‌هستند وقت آن میباشد که لیست مشاغل آنها‌را آنالیز فرمائید. برخی از آن‌ها در ادامه کارآموز توسعه و گسترش دهنده برنامه میباشند البته اکثری از آن‌ها نیز ممکن میباشد عشق ای به استخدام کارآموز نداشته باشند. بدین ترتیب چه‌طور میتوانیم بفهمیم شرکتی در ادامه کارآموز میباشد یا این که نه؟ در‌پی شیوه هایی را برای این فعالیت ذکر میکنیم.

برچسب ها: طراحی اپلیکیشن ,
[ بازدید : 39 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

توسعه و استقرار سریع کدهای پایتون اولین بخش از مقایسه پایتون و node.js

شنبه 30 بهمن 1400
11:23
حامد

سینتکس داینامیک و شی گرا گویش طراحی اپلیکیشن نرم‌افزار نویسی پایتون به بسط دهندگان این اذن را می‌دهد تا مجال کمتری را صرف شغل کردن روی کدهای بغرنج نمایند. بسته ها، پلاگین ها و کتابخانه های متفاوت این لهجه اپ نویسی اکثری از عملیات ها به عنوان مثال گسترش اینترنت و محاسبات علمی را معمولی خیس می نمایند.

این مورد ها سبب میگردند تا پایتون یک آیتم مطلوب برای توسعه و گسترش MVP و مثال های اول باشد. در فیض موسسات با به کار گیری از این لهجه می‌توانند سریعتر وارد بازار شوند. علاوه بر این قابلیت و امکان به کار گیری دوباره از درصد متعددی از کدهای این لهجه نیز برای توسعه و گسترش دهندگان وجود دارااست.

برچسب ها: طراحی اپلیکیشن ,
[ بازدید : 13 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به مقالات طراحی اپ موبایل است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]