تفاوت Flutter با React Native از نظر تست کردن (Testing)

شنبه 30 مهر 1401
11:06
حامد

ری اکت نیتیو از ابزارهای فرد ثالثی به کارگیری می نماید طراحی اپلیکیشن که برای آزمایش اپلیکیشن در دسترس می باشند. Flutter گروه بسیار بی نیاز از خصوصیت های آزمایش را ارائه میدهد. این خصوصیت به توسعه و گسترش دهنده اذن می‌دهد تا آزمایش واحد، آزمایش یکدست سازی و آزمایش ویجت را ایفا دهد.

فرق React Native و Flutter از نگاه پشتیانی انجمن ها (Community Support)

ری اکت نیتیو دارنده حفاظت جامعه بسیار قادر میباشد رایاپارس که در آن سؤالات و مسائل را می شود به سرعت حل کرد. فلاتر در مقایسه با React Native از مدد جامعه کمتری شامل است.

فرق React Native با Flutter از حیث خصوصیت هات ریلودینگ (Hot Reload)

ری اکت نیتیو و فلاتر هر دو از این خصوصیت حفاظت می نمایند. در واقع با وجود این خصوصیت شما نیاز به ریفرش refresh کردن پیج به هیچ وجه ندارید و کافی میباشد تغییرات را اعمال دهید و دکمه save را بزنید و آن‌گاه تغییرات را بلا مسافت در نرم افزار یا این که تارنما خواهید روءیت کرد فارغ از هیچ reload یا این که refresh ای و فارغ از اینکه به کاغذ اولیه یا این که نقطه آغاز نرم‌افزار بروید.

مقایسه Flutter و React Native از حیث منبع گشوده بودن (Open Source)

فلاتر و ری اکت نیتیو هر دو اپن سورس و بدون‌پول میباشند. یعنی هر کسی قادر است به راحتی از آن‌ها به کارگیری نماید.

مقایسه Flutter با React Native از دید تشکیل داد نرم‌افزار های دارای شهرت (Applications)

از ری اکت نیتیو در ایجاد کرد اپلیکیشن های Facebook، Instagram، LinkedIn، Skype و …مصرف شده میباشد. از فلاتر در نرم افزار های Google Ads، Hamilton

Reflectly، Xianyu مستعمل میباشد.

فرق Flutter با React Native از دید نصب و فعال سازی

شیوه نصب فلاتر و نصب ری اکت نیتیو نیاز به فرایندهایی دارا هستند که می‌توانید براحتی آنان‌را در کمترین مجال ممکن فعال‌سازی نمایید.

فرق ری اکت نیتیو با فلاتر از دید بازار فعالیت

در‌صورتی‌که بتوانید به یکی‌از این دو فریمورک مسلط گردید و بتوانید تحت عنوان دارای تخصص اندروید یا این که iOS اپ های تلفن همراه را طراحی و اعمال نمائید می‌توانید از بازار شغل هر دو کسب درآمد فرمائید.

فیض گیری از گزینش Flutter و React Native :

همانگونه که میبینید، Flutter و React Native وجوه مشترک متعددی دارا هستند. نخستین و مهمتر از کلیه، هر دو فریمورک منبع گشوده می‌باشند که هر کسی میتواند از آن‌ها استعمال نماید. هر دوی آن‌ها به وسیله شرکت ها پیشرو (گوگل و صورت بوک) پیشرفته اند.

به کارگیری از فلاتر سهل وآسان‌خیس میباشد چون در قبال به‌روزرسانی‌های سیستم مقاوم‌خیس میباشد. بدین مضمون‌ که هنگامی iOS یا این که Android سیستم استدلال را آپدیت می نمایند، اپ به به عبارتی شکل باقی می‌ماند. برعکس، React Native به ارکان ساکن متعلق میباشد، بدین ترتیب وقتی که آپدیت رسانی منتشر میگردد، ممکن میباشد بعضا از اشتباهات در نرم افزار فعال سازی ظواهر خواهد شد. اکنون، Flutter از اندروید ۴.۱ و فراتر یا این که iOS 8 پلاس پناه می نماید، در حالی که React Native از اندروید ۴.۱ و فراتر و iOS 10 و فراتر حمایت می نماید.

مطرح ترین تفاوت فی مابین React Native و Flutter این میباشد که Flutter دارنده افزونه هایی میباشد که بوسیله گروه Google پیشرفته میباشد، مانند شرایط جغرافیایی و نقشه برداری. متأسفانه، اپلیکیشن React Native با نرم افزار هایی که جای یک توشه مصرف دارا هستند خوب عمل می نماید و نیازی به ردیابی ندارد.

مجموعاَ، Flutter و React Native آیتم‌های بهتر برای صرفه‌جویی در طول و هزینه در گسترش نرم افزار تلفن همراه می‌باشند. اینکه چه چارچوبی را گزینش نمائید به ترجیحات پیشرفت دهنده و کمپانی و طرح ریزی های شما بستگی داراست.

در شرایطی که به فراگیری اپلیکیشن نویسی گوشی و بسط نرم افزار ها برای تعدادی پلتفرم همزمان فکر‌میکنید، ما میتوانیم به شما امداد کنیم. زمان دارای تخصص فلاتر برای کسانی که می‌خواهند یادگرفتن فریمورک فلاتر را با گویش دارت از صفر تا صد بصورت مهارت مبنا حافظه بگیرند مطلوب میباشد. پیش نیاز نرم افزار نویسی Flutter برای یادگیری این عصر در حیث گرفته نشده و تمامی چیز درین پکیج گنجانده شد‌ه‌است.


برچسب ها: طراحی اپلیکیشن ,
[ بازدید : 13 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به مقالات طراحی اپ موبایل است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]