به حرکات لمسی توجه کنید

چهارشنبه 2 آذر 1401
10:47
حامد

یوزرها گوشی، با دستگاه های خویش در مقایسه با یوزرها دسکتاپ، تعامل به طور کامل متفاوتی دارا هستند. پیاده سازی رابط کاربری شما بایستی به‌این زمینه اعتنا داشته باشد. طراحی اپلیکیشن پیاده سازی بایستی از حرکات انگشتان برای اجرا اقدامات خاص منفعت پیروز شود. رایا پارس یک رابط کاربری که از در اختیار گرفتن های معمول و بصری به کار گیری می نماید، یوزرها را راضی میکند.

این حرکات لمسی عبارتند از:

یک ضربه یا این که دو ضربه لمسی آرام (Tap and double tap)
فشار (Press)
نگهداشتن (Hold)
کشیدن و پرتاب کردن (drag & drop)
مرور پنجره (تک و دو انگشتی) Scroll (single and two-finger))
بزرگنمایی و خرد نمایی (Zoom in and out)
تکان جارویی (Swipe) که در چهار جهت بالا، ذیل، چپ و راست قابلیت و امکان پذیر میباشد.
پیمایش سریع (مثل ورق زدن عکس ) (Flick)
3. ساخت‌و‌ساز رابط کاربری خودمانی
رابط کاربری خودمانی، هیبت و صورت پیوندها انسان را تغییر تحول داده میباشد، بگونه ای که مکالمه ای نرمال با شخص دیگری را تجارب می‌کنید. اینک به کارگیری از رابط کاربری خودمانی به دو طرز ی تکلم مانند آلکسای آمازون یا این که از روش چت و نوشتن با چت بات مانند مسنجر فیسبوک اعمال می‌شود.

4. استعمال از عنصرها متحرک
به لحاظ میرسد ارکان متحرک به طور تقریب در هر وبسایتی که بازدید میکنید وجود دارا‌هستند، کارتون می‌تواند به یک طرح جان بدهد. ارکان متحرک بسیار دیدنی می‌باشند، چون آنان دقت استفاده کننده را به خویش جلب می نمایند و میتوانند به یوزرها نشانه دهند که چه طور با یک پیاده سازی رابطه بهتری برقرار نمایند. از جمله، نقشه گوگل (Google Maps) دربرگیرنده کارتن های خرد میباشد. که میتوانید از آن در پیاده سازی تجارب کاربری گوشی به کار گیری کنید.

5. آشناسازی اول (با گوشی یا این که برنامه گوشی) و بکارگیری مطلوب پوسته
یک تجارب کاربری گوشی به یوزرها یاری خواهد کرد تا کیفیت انضمام نمودن اکثر اوقات خصوصیت های مو جود در تجارب مخاطب را خاطر بگیرند. یک قسمت سؤال متداول را ضمیمه نموده تا یوزرها بتوانند در شکل بروز خلل، به آن بازگردند. با وجود وبسایت های تلفن همراه، دیگر آشناسازی اول، کمتر یک نگرانی عمده خواهد بود، ولی ممکن میباشد هیبت پذیرش ورود یا این که نام نویسی همچنان یک قضیه باقی بماند. پوسته ها در گوشی می بایست معمولی تعیین شوند. اعتنا داشته باشید که یوزرها هیبت های بغرنج و زمان بر را دوست ندارند.

پوسته های تلفن همراه را برای ارتقاء کانورشن، معمولی و مؤثر بسازید. برای برقراری رابطه با یک استفاده کننده فیلد پست الکترونیک کافیست. در شرایطی که وبسایت یا این که اپلیکش شما نیاز به ورود به سیستم داشته باشد، به یک نشانی پست الکترونیک و سر عبور متوسل گردید. یک هیبت را چنان پیاده سازی فرمائید که کامل شدن آن به وسیله مخاطب به راحتی صورت بپذیرد.

سود گیری

پیاده سازی تجارب کاربری (UX) گوشی، یکی مهم ترین مواقعی میباشد که بایستی هنگام ساختن وب سایت یا این که نرم افزار گوشی، درباره ی آن تصور کنید. و نیازهای یوزرها آن، بطور پیوسته نیاز تغییر و تحول دارااست. یک رابط کاربری راحت برای به کار گیری ساخت‌و‌ساز فرمایید و از فناوری و خصوصیت های امروزی سود ببرید، تا چیزی را که یوزرها می‌خواهند با آن سرگرم شوند، کردار نمائید.

برچسب ها: طراحی اپلیکیشن ,
[ بازدید : 21 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به مقالات طراحی اپ موبایل است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]