کسب درآمد در سیستم عامل اندروید بهتر است یا ios

شنبه 7 آبان 1401
11:52
حامد

به طبعً زمانی به اندیشه تشکیل داد یک اپلیکیشن می‌باشید طراحی اپلیکیشن درپی استحصال درآمدی خوب خواهید بود. برای اینکه بتوانیم این زمینه را خوب تحقیق کنیم به سراغ آمارهای مو جود رفتیم. در لحاظ داشته باشید که هنوز هم یوزرها آیفون نسبت به اندروید پرداخت بیشتری برای نرم‌افزار ها دارا هستند. در واقع کسانی که دارنده موبایل هایی با سیستم دلیل ios میباشند به صورت کلی شایستگی بیشتری برای خرید اپ دارا هستند و با نرم‌افزار هایی که دارنده پرداخت باطن طرحی میباشند، عملاً مشکلی ندارند. رایاپارس این داده های عددی نماد میدهد که درآمدزایی در مسیر اندروید کمتر از سیستم برهان ios میباشد. حالا سوالی که در‌این در بین وجود دارااست بدین شکل میباشد که کدام مورد را گزینش کنیم. بسیار بی آلایش میباشد. شما میتوانید برنامه را در بالا بر روی یک پلتفرم پیشرفت دهید و آنگاه آن را بر روی یک پلتفرم دیگر دنبال نمائید. اعتقادوباور نتایج فرمایید که شایسته ترین پلتفرم برای آغاز کدام میباشد و بعد فعالیت خویش را با توفیق دنبال کنید.
خوب میباشد پیش از آغاز وقتی را صرف رسیدگی محبوبیت هر کدام از سیستم دلیل های جانور کنید و این زمینه منجر می‌گردد که تعیین بهتری داشته باشید. مدام سخن از پایداری و محبوبیت Ios میباشد ولی امروزه میبینیم که گشوده هم عموم بیشتر و بیشتر در حالا به کار گیری از دستگاه های اندرویدی میباشند. گزینش یک مسیر صحیح برای پیشرفت نرم افزار های تلفن همراه یک دستور بسیار اصلی به حساب آورده می شود. در حیث داشته باشید که محبوبیت یکی اصلی ترین اصل های مو جود برای تعیین سیستم ادله به حساب آورده می شود.

توده بندی

درین نوشته‌ی علمی به پرسش ، کدام یک از سیستم برهان های اندروید و Ios عالی می‌باشند جواب دادیم. این زمینه معلوم ایجاد کرد که یک نرم افزار می بایست با رعایت چند پیش نیازهای اصلی باشد. هریک از دو پلتفرم ها دارنده مزایای گوناگونی می باشند که سبب ساز می‌گردد که شایسته ترین نوع نرم افزار را تعیین فرمائید. میلیون ها مشتری با هر دو سیستم سرو عمل دارا‌هستند بنابراین بیشترین مجال می بایست برای شناخت با استفاده کننده در حیث گرفت. اینطور که معین میباشد اندروید از لحاظ کمیت در موقعیت مطلوبی جای‌دارد و برای ios نیز معیار پرداخت و چگونگی در موقعیت مناسب تری جای دارد. در صورتی‌که شما یک اپلیکیشن نویس می باشید و قرار میباشد که به صورت ظریف در‌این مسیر کسب درآمد داشته باشید عالی میباشد که در صدر معلوم سازید درپی آوازه می باشید و یا این که درامد بالا؟

به هر روشی تشکیل داد برنامه هایی که برای تلفن همراه های آیفون مطلوب می باشند منجر میشود که کسب درآمد نیکی داشته باشید این قضیه آرم میدهد که شما می بایست اعتنا بالایی در ایجاد کرد نرم‌افزار داشته باشید.

برچسب ها: طراحی اپلیکیشن ,
[ بازدید : 18 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به مقالات طراحی اپ موبایل است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]