ساختن sms :

دوشنبه 30 آبان 1401
11:27
حامد

در DDMS آیتم ی Emulator Control را تعیین نمائید. طراحی اپلیکیشن در نصیب در اختیار گرفتن امولاتور روی SMS کلیک فرمایید و بعد از آن شماره ی گیرنده را تایپ نمائید. این مراحل در تصویر تحت نشانه داده گردیده است.

فعلا روی دکمه send کلیک نمایید. خواهید مشاهده کرد رایا پارس که یک هشدار sms در پنجره ای ظواهر می‌شود که در تصویر پایین مشاهده می‌کنید.

برقراری تماس:
در DDMS آیتم ی Emulator Control را گزینش نمائید. روی voice کلیک فرمائید و آن‌گاه شماره ی گیرنده را تایپ فرمائید، که در تصویر پایین اکران داده گردیده‌است.

فعلا برای برقراری تماس روی دکمه ی call کلیک فرمایید.

اینک روی hangup در پنجره ی Android studio کلیک نمایید تا تماس نقطه پايان یابد.
تماس و پیام ساختگی قادر است در بخش notification مشاهده گردد، این عمل با دِرگ کردن پنجره ی notification به راءس توسط ی موس ایفا می‌شود. این شغل در تصویر ذیل اکران داده شد‌ه‌است.



تصاحب کردن اسکرین شات:
شما می‌توانید از امولاتور خویش یک اسکرین شات هم داشته باشید. برای این مراد آیکون دوربین را در نصیب راست ذیل آیتم ی Devices پیدا نمایید. صرفا کافیست موشواره خویش را به سمت آن برده و تعیین نمایید.

به محض تعیین آن روند تصویر به دست آوردن را شروع خواهد کرد و تصویر مجموع صفحاتی را که جدیدا فعال بوده اند را نماد خواهد اعطا کرد، همانطور که در تصویر می‌بینید.



جهت eclipse با به کار گیری از کلید Ctrl + F11 عوض می شود. فعلا می‌توانید تصویر را ذخیره فرمایید یا این که آن را چرخانده و آن گاه done را گزینش نمایید تا ازاین نصیب بیرون گردید.


Sqlite3 :
Sqlite3 اپلیکیشن ی امر خط میباشد که برای در اختیار گرفتن مقر های داده ی sqlite، تولید گردیده بوسیله نرم افزار های اندروید، به کار گیری می‌شوند. همینطور این نرم افزار به ما اذن میدهد تا حالت های SQL را در شرایط پرواز ایفا کنیم.

دو طریق برای استعمال از SQlite وجود داراست:

از روش remote shell
به کارگیری به طور حوزه‌ ای (locally)
به کار گیری از Sqlite3 از روش remote shell:
با استعمال از دستور پایین یک remote shell وارد نمایید.

adb [-d|-e|-s {}] shell

برچسب ها: طراحی اپلیکیشن ,
[ بازدید : 24 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به مقالات طراحی اپ موبایل است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]