طراحی رابط کاربری

سه شنبه 3 آبان 1401
13:50
حامد

پیاده سازی یک رابط کاربری یا این که UI دیدنی برای گسترش نرم افزار اندروید بسیار ضروری میباشد، از این رو به کار گیری از رنگ ها و گرافیک های درست طراحی اپلیکیشن و ایجاد کرد یک تم قشنگ برای نرم افزار بسیار اساسی میباشد. رنگ ها یوزرها را به خویش جذب می نمایند و آن‌ها‌را در به کار گیری از نرم‌افزار شما مشتاق می نماید. دسترسی راحت و ناوبری مطلوب به یوزرها یاری می نماید رایاپارس تا تجارب یک دست و خیر و خوبی از نرم‌افزار را داشته باشند.

مرحله ۶: آزمایش و تست
آزمایش بی نقص اپلیکیشن اندروید یکی الزامات توسعه و گسترش اپ اندروید میباشد. پیش از ارسال اپلیکیشن به دکان Google Play، مورد نیاز میباشد نرم‌افزار شما مبتنی بر پارامترها و معیارهای گوناگون تست گردد. نرم‌افزار شما بایستی در سناریوهای متفاوت به خیر کار نماید و عاری از هرگونه باگ یا این که خطای نرم افزار نویسی باشد.

مرحله ۷: اعمال
بعد از تست نرم افزار و تأیید عملکرد آن، نرم‌افزار برای ورود به Google Play Store و راه‌اندازی فراهم میباشد. گوگل، دسته ای از دستور کار ها برای نشر نرم افزار در Google Play Store، داراست. در شکل رعایت شدن این قانون ها و شیوه نامه ها بوسیله بسط دهنده اندروید، نرم افزار برای دانلود در پلی استور قرار داده می‌شود. ولی این مرحله نقطه پایان عمل وجود ندارد!

نکاتی درباره بازاریابی نرم افزار
بایستی بدانید که پیشرفت نرم افزار چیزی وجود ندارد که بتوانید آن را رها نمائید. شما بایستی به صورت مداوم بر واحد سنجش دانلود نرم افزار به وسیله یوزرها و تلاش کلی اپلیکیشن خویش تحقیق داشته باشید. وقتی که نرم افزار شما به یک مغازه نرم افزار رویکرد پیدا می نماید، فرصت آن میباشد که بر بهبود بازاریابی نرم افزار خویش متمرکز گردید.
شما میتوانید با برقراری رابطه با متخصصان و منتقدان حوزه کار نرم افزار، از آنان درخواست نمایید تا درباره نرم افزار شما و خصوصیت های آن کلام کرده و نظرشان را مطرح نمایند. همینطور میتوانید زمان های آزمایشی مجانی یا این که حتی با درصدی تخفیف از ارزش معمول را به یوزرها ارائه دهید. ضمن این، بایستی مطمئن گردید که در نصیب توضیحات نرم افزار در پلی استور یا این که استورهای دیگر دانلود نرم افزار، توضیح مختصر و مفیدی از آنچه نرم‌افزار شما ایفا می‌دهد، بنویسید.
نکات مهمی که بایستی در تایپ کردن نصیب توضیحات یا این که About this app در پلی استور رعایت فرمائید، عبارتند از:

لحن متن در بخش توضیحات نرم افزار می بایست برای همگی یوزرها در هر سطح از علم فنی، قابل شعور و بی آلایش باشد.
از تایپ کردن متن های بسیار زمانبر وخسته کننده دوری کنید.
معین فرمائید بازار غرض شما که می باشد.
در هر ورژن از آپ دیت و توسعه و گسترش نرم افزار، خصوصیت های جدیدی را که به نرم افزار اضافه یا این که از آن حذف شد‌ه‌است را به طور بدیهی و پر‌نور معلوم نمایید.
حرف آخر
استعمال از نرم افزار‌های کاربردی یا این که نرم افزار برای رویش دستیابی‌ و امور، زمان متعددی وجود ندارد که رونق اکثری داشته میباشد، ولی می اقتدار بیان کرد تخت‌گاز در اکنون تبدیل شدن به یک اصل اساسی در گسترش یک تجارت میباشد. به کار گیری از نرم افزار ها در مشاغل گوناگون، اعم از خرد، میانگین یا این که گرانقدر، امداد می نماید تا در بازار مالامال رقابت امروز، باقی بمانند. توسعه و گسترش نرم افزار هدفمند و استاندارد، سبب بهبود تجربیات کاربری ، ساخت و ساز شبکه‌های درآمدی تازه، دسترسی به مشتریان و مخاطبان بیشتر می گردد.

برچسب ها: طراحی اپلیکیشن ,
[ بازدید : 15 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به مقالات طراحی اپ موبایل است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]