شایسته ترین زبان اپلیکیشن نویسی نرم افزار

شنبه 25 بهمن 1399
15:14
حامد


خیلی ها دنبال این میباشند که طراحی اپلیکیشن بدونند شایسته ترین گویش اپلیکیشن نویسی برای تشکیل داد نرم افزار کدام گویش میباشد راسیتش گویش های اپلیکیشن نویسی متعددی وجود دارااست که می اقتدار از آنان برای ایجاد کرد نرم افزار به کار گرفت. درین نوشته‌ی علمی می خواهیم به محاسبه شایسته ترین لهجه اپ نویسی نرم افزار بپردازیم و در آخر این نوشته‌ی علمی به طور بدون نقص به شما یک گویش خوب جهت ساخت و تشکیل داد نرم افزار معرفی می‌کنیم تا بتوانید به راحتی آغاز به یادگیری و یادگرفتن آن نمائید. پس در شرایطی که می‌خواهید به سمت نرم‌افزار نویسی گوشی برید و نمیدونید در بین این تمامی گویش کدام را تعیین نمایید توصیه می‌کنم این نوشته‌ی‌علمی رو تا پایان دنبال نمائید.

شایسته ترین لهجه اپلیکیشن نویسی نرم افزار

شایسته ترین گویش اپلیکیشن نویسی نرم افزار
درصورتی که بخواهیم شایسته ترین لهجه اپلیکیشن نویسی برای ایجاد کرد نرم افزار را معرفی کنیم بایستی ببینم میخواهیم برای چه سیستم برهان نرم افزار ایجاد کنیم. دو سیستم برهان اندروید و ios، دو سیستم استدلال دارای اسم و رسم در حوزه تلفن همراه می باشند که بایستی شما معین نمایید برای کدام یک می‌خواهید مبادرت به تشکیل داد نرم افزار فرمایید. در‌این نوشته‌ی‌علمی ما برای هر دو سیستم استدلال، لهجه های نرم افزار نویسی معرفی می‌کنیم.

شایسته ترین لهجه اپ نویسی برای ایجاد کرد نرم افزار اندروید
در صورتیکه می‌خواهید به سمت سیستم دلیل اندروید برید، گویش های متعددی برای ایجاد کرد نرم افزار وجود داراست که در‌این قسمت ما 4 لهجه اساسی و پرکاربرد رو معرفی میکنیم. یک نکته رو هم متذکر نحس که چیزی به اسم شایسته ترین لهجه نرم‌افزار نویسی نرم افزار نیست و هر لهجه می‌تواند در موضع خودش، شایسته ترین باشد. توصیه می‌کنم قطعا نوشته‌ی‌علمی شایسته ترین لهجه نرم‌افزار نویسی اندروید رو مطالعه فرمائید در‌این نوشته‌علمی 11 لهجه پر استفاده برای ایجاد کرد نرم افزار اندروید رو معرفی کرده ایم.

1- اپ نویسی اندروید با گویش Java
زمانی کسی می خواد سمت نرم افزار نویسی اندروید بیاد او‌لین زبانی که با آن روبرو است گویش نرم‌افزار نویسی جاوا میباشد. خیلی از برنامه نویسان، لهجه اساسی اپلیکیشن نویسی اندروید را گویش جاوا می‌دانند. ولی بایستی این نکته رو هم مد حیث در اختیار بگذاریم که جاوا گویش قانونی اپ نویسی اندروید میباشد و این یعنی بیشترین پشتیبانی گوگل از این لهجه خواهد بود. بیشتر نرم افزار‌های اندروید که اکنون در گوگل پلی حضور دارا‌هستند، با استعمال از لهجه جاوا درج شده‌اند. (برخی از نرم‌افزار نویس های تلفن همراه، جاوا را شایسته ترین لهجه نرم افزار نویسی نرم افزار می‌دانند)

دقت: به نترسی می قدرت بیان کرد محبوبترین گویش اپلیکیشن نویسی اندروید، جاوا است.

در نمودار درصدی محبوبیت لهجه های نرم افزار نویسی و تعداد دفعات جستجوی اسم گویش های نرم‌افزار نویسی در وب، جاوا در موضع اولیه قراردارد و 23% از تک تک تعداد جستجوهای هر ساله لهجه های اپ نویسی در وب را تشکیل میدهد. ولی متاسفانه در کشور‌ایران زیاد گزینه دقت قرار نمی گیرد این عدم دقت بدین گویش شاید به خیال و خاطر ابهام های آن باشد. معمولا در کشور‌ایران جاوا تنها برای اپلیکیشن نویسی اندروید به کارگیری میشود و حتی خیلی ها هم از جاوا برای اپلیکیشن نویسی اندروید استعمال نمی‌کنند.

دیدنی میباشد بدانید که خویش سیستم ادله اندروید با به کار گیری از جاوا مندرج میباشد و این به آن معنی میباشد که شما در صورتی‌که بتوانید جاوا را بیاموزید خواهید توانست نرم افزار های بی نقص و کاملی برای سیستم برهان اندروید بنویسید. یعنی شما بعد از یادگیری جاوا حاذق به تایپ کردن هر نوع اپلیکیشنی خواهید بود و هیچ محدودیتی در این باره برای شما وجود نخواهد داشت. پس می اقتدار اذعان کرد که جاوا برای اشخاصی که میخواهند شغل های بسیار دور از شوخی و ماهر اجرا دهند گزینش خیر میباشد.

نکته: جاوا مطلوب ترین گویش برای بسط نرم افزار های تلفن همراه است چون اپ های مندرج با به کارگیری از جاوا قابل انجام بر روی تک تک پلتفرم های جانور برای اندروید میباشند.

او‌لین گام در نرم افزار نویسی اندروید با به کارگیری از جاوا، نصب اپلیکیشن Android Studio میباشد. این نرم افزار با اندروید SDK (سفارش می‌کنم نوشته‌ی علمی SDK چه چیزی است و تفاوت JDK و SDK رو مطالعه فرمایید.) بسته بندی میشود و این یعنی تمامی چیزهایی را که نیاز داریم در یک جا توده شد‌ه‌است.


برچسب ها: طراحی اپلیکیشن ,
[ بازدید : 100 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به مقالات طراحی اپ موبایل است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]