معرفی برنامه های اپلیکیشن ساز

سه شنبه 18 آذر 1399
10:25
حامد

-برنامه نرم افزار ساز AppyPie
نرم افزار نرم افزار ساز AppyPie
این نرم‌افزار برنامه بیلدر علاوه بر پشتیبانی بی نقص از سیستم‌های برهان اندروید و iOS، قابلیت PWA نیز فرآهم می آورد و به این ترتیب، اپ شما دارنده یک ورژن‌ی پایین اینترنت نیز خواهد بود.

کارکردن با طراحی اپلیکیشن این نرم افزار اپلیکیشن ساز بسیار معمولی میباشد. در آغاز ایده‌ی خویش را مطرح میکنید و بعد روی امکان‌هایی که AppyPie عرضه می‌نماید، تمرکز میکنید. این امکان‌ها به طور بلوک‌های ساختاری اپلیکیشنی که شما می‌سازید، کار می‌نمایند. با این اپلیکیشن بیلدر میتوانید گونه های نرم‌افزار‌های تحت را بسازید:

کانال اجتماعی
چندرسانه‌ای
تجارت الکترونیک
اطلاعاتی
تماس
یکی شایسته ترین خصوصیت‌های AppyPie این میباشد که به صورت بدون‌پول به شما امداد می‌نماید تا اپ خویش را در گوگل‌پلی یا این که نرم افزار‌استور منتشر فرمایید. فعالیت کردن با این اپ خیلی ریلکس میباشد و یک پیشخوان مرکزی دارااست که از آن‌جا می توانید کلیه نرم‌افزار‌هایی که نیاز دارید را رئیس نماید.

۳-نرم افزار اپلیکیشن ساز Thunkable
نرم افزار نرم‌افزار ساز Thunkable
رابط کاربری بسیار شل Thunkable و شباهت زیاد به پلتفرم نرم‌افزار‌نویسی Scratch خصوصیت اساسی آن میباشد. در عکس ذیل میتوانید رابط کاربری را که در اکثر مواقع با آن عمل می کنید، ملاحظه کنید. تیم‌ی بلوک‌ها به شما نشان می دهد که کردار اپ شما به چه شکل خواهد بود. این نرم افزار نرم‌افزار ساز برای فراگیری یادگیری اپ‌نویسی گوشی بسیار عالی میباشد.

۴-نرم‌افزار نرم افزار ساز AppInstitute
برنامه اپلیکیشن ساز AppInstitute
این نرم افزار بیلدر برای ساخت و ساز نرم‌افزار‌های مطلوب برای کسب‌وکارهای کوچک پباده سازی شده‌است. ساختن یک اپ با اپ نرم افزار بیلدر AppInstitue کاری بسیار ریلکس میباشد و مشتمل بر روند ذیل میباشد:

۱- تعیین یک قالب: شما میتوانید با گزینش یک قالب پیش‌ساز، خیلی ریلکس یک اپ برای خودتان بسازید. قالب‌های AppInstitute مشتمل بر گونه های ورزشی، رستوران‌ها، سرویس ها و … میباشد.

۲- عنصرها برندتان را اضافه فرمایید: بعد از گزینش قالب، عنصرها مربوط به کسب‌وکار خویش، مثل لوگو، پیوند‌های کانال‌های اجتماعی، تصاویر و … را اضافه فرمایید.

۳- محتوای برنامه را سفارشی‌سازی نمائید: هرچیزی، از کاغذ گرفته تا متن را دستکاری نمائید.

۴- برنامه خویش را منتشر نمایید: با فقط یک کلیک می توانید نرم افزار‌ خویش را در یک نرم افزار‌استور دوستداشتنی منتشر فرمایید.

تاوقتی‌که نخواهید نرم‌افزار خویش را منتشر فرمایید، به کار گیری از AppInstitute بدون‌پول خواهد بود.

۵- برنامه اپلیکیشن ساز Andromo
نرم‌افزار نرم‌افزار ساز Andromo


در‌صورتی‌که می خواهید نرم‌افزار‌های گوشی بسازید و از این‌راه پول دربیاورید، شایسته ترین آیتم برای شما برنامه نرم‌افزار ساز اندرومو میباشد. این نرم افزار که تنها از اندروید پشتیبانی می‌نماید، یکی شایسته ترین بسترها برای ساخت‌و‌ساز نرم‌افزار فارغ از کدنویسی میباشد.

یکی‌از عوارض برد Andromo یکپارچگی آن با موادسازنده پباده سازی عمومی میباشد. چه بخواهید یک کتابخانه‌ی نوا یا این که یک راهنمای هجرت بسازید، این نرم‌افزار اپلیکیشن بیلدر ابزار لازم را در چنگ شما می گذارد و نیازی به تایپ کردن هیچگونه کدی ندارید. با این حالا، هر اپلیکشینی که با Andromo می‌سازید به طور کد اندروید ساخته می‌گردد و می توانید آن را سوای هیچ مشکلی در پلی‌استور منتشر نمائید.

طریق‌های دیگر برای ایجاد برنامه سوای کدنویسی
به جز نرم افزار‌های اپلیکیشن ساز طرز دیگری برای تولید نرم افزار فارغ از کدنویسی وجود دارااست که در‌این نحوه، برخی اینترنت‌وبسایت‌ها قابلیت و امکان تولید اپ تلفن همراه را برای شما فرآهم می‌آروند. صرفا کاری که می بایست بکنید ورود به تارنما متبوع با یک مرورگر اینترنت و ساخت‌و‌ساز مرحله به مرحله برنامه خودتان میباشد. یکی‌از تارنما‌های مجانی برنامه‌ساز داخلی، www.iracode.com میباشد که میتواند ورژن‌ی اپلیکیشنی وبسایت شما‌را نیز بسازد.


برچسب ها: طراحی اپلیکیشن ,
[ بازدید : 83 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به مقالات طراحی اپ موبایل است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]