پباده سازی و ایجاد اشکال نرم‌افزار گوشی

يکشنبه 9 آذر 1399
11:35
حامد

پباده سازی و ایجاد اشکال نرم‌افزار گوشی

خصوصیت هایی که یک نرم افزار خوب
• دارنده ورژن اندروید و IOS باشد
• سرعت بالا
• امنیت
• به‌ روزرسانی هدفمند و منظم
• محاسبه و آنالیز رقبا
• ساخت‌و‌ساز رغبت در کاربر برای اشتراک‌گذاری

نکاتی برای پباده سازی اپ
می‌توانید با طراحی اپلیکیشن تلاوت مورد ها پایین از نکات مفیدی که برای پباده سازی نرم‌افزار های بهتر وجود دارااست باخبر گردید.

1- نرم‌افزار خویش را برای کلیه پلت فرم ها بسط دهید
یک کدام از نکات بسیار مهمی که در پباده سازی اپ تلفن همراه بایستی به خیال و خاطر داشته باشید این میباشد که اپ شما می بایست توانا باشد که بر روی تعداد بسیار متعددی از دستگاه‌ ها به اجرا درآید و مشکلی در هنگام اجرا نداشته باشد، اهمیت ندارد اپلیکیشنی که شما پباده سازی نموده اید، چقدر کاربردی و دوست داستنی باشد، درصورتی که نرم‌افزار شما این قابلیت و امکان را نداشته باشد که بر روی دستگاه های متعدد اجرا خواهد شد نمی ‌اقتدار آن را یک نرم افزار چیره دانست. از طرفی در صورتیکه بتوانید اپ پباده سازی فرمائید که بر روی پلتفرم ios هم قابل انجام باشد میتوانید به واحد سنجش بسیار متعددی شاهد پرورش برنامه خویش باشید به این دلیل که امروزه همان گونه که موبایل های اندروید در حالا توسعه و گسترش می‌باشند موبایل های آیفون نیز به به عبارتی معیار توسعه و گسترش پیدا کرده اند.

پلتفرم های گوناگون در پباده سازی نرم افزار

2- از ابتکار عمل در پباده سازی نرم افزار به کار گیری فرمایید
امروزه بسط دهندگان فراوانی در قضیه پباده سازی برنامه گوشی عمل دارا هستند و به همین انگیزه میباشد که رقابت در این باره بسیار زیاد شده‌است، درصورتی که قصد دارید که در مسئله پباده سازی نرم‌افزار تلفن همراه کار نمایید و دراین باره پیروز باشید می بایست نرم‌افزار های خلاقانه ای را پباده سازی فرمایید و از ایده های تازه در مورد پباده سازی اپ استعمال نمائید. پباده سازی یک برنامه دیدنی سبب ساز جذب خویش به خویش یوزرها به سمت برنامه شما می گردد. تلاش فرمائید پیش از آنکه مبادرت به پباده سازی برنامه فرمائید تجربه کاربری ما یحتاج را به دست آورید تا بتوانید به صحت اخلاق مخاطب در مقابل نرم افزار خویش را تجزیه و ارزیابی نمائید تا بتوانید اپ هایی را پباده سازی فرمایید که یوزرها نسبت به به کارگیری از آن‌ها عشق مند شوند.

.


برچسب ها: طراحی اپلیکیشن ,
[ بازدید : 83 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به مقالات طراحی اپ موبایل است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]