پباده سازی UI نرم افزار گوشی

سه شنبه 4 آذر 1399
10:00
حامد

ابزار کاربردی در پباده سازی UI نرم افزار گوشی

با یوزرها آزمایش نمائید
شما اپ را برای طراحی اپلیکیشن یوزرها پباده سازی می کنید، پس می بایست آزمایش مخاطب پذیر بودن به وسیله آنان صورت بپذیرد، از طرفی دیگر تا‌زمانیکه ورژن پایانی مهیا نشده میباشد، نمی‌قدرت آن را به بازار ارائه کرد؛ البته یک طرز وجود داراست.

اکثر نرم افزار پیش از ارائه ورژن آخرین، یک مثال بتا با توضیحات بدون نقص را ارائه میدهند. غرض این ورژن اخذ برخورد یوزرها در به کارگیری میباشد. نکته قابل توجه اینکه از قبلی می بایست بتا بودن و بازه مشخص برای ارائه ورژن بی نقص آن را به یوزرها بیان نمایید.

نکات مهمی که پباده سازی اپ را ماهر خیس خواهد کرد

جنیفر وکسلر، طراح تجربه کاربری غیروابسته

یوزرها شایسته ترین منبع برای اخذ برخورد پباده سازی می‌باشند.

در واقع آن ها میتوانند تا 60% ایرادهای پباده سازی شمارا پیدا نمایند که از دیدتان مخفی بوده میباشد.

به کارگیری از تصاویر کل برگه
با ورود تلفن همراه‌های با تکنولوژی­های جدیدتر مانند گلکسی سامسونگ و آیفون X، تأکید بر ارائه تصاویر مجموع شیت بیشتر از پیشین میباشد. در واقع خیر فقط تصاویر نرم افزار و حتی خویش آن با مجموع برگه باشد، بلکه کیفیت آنها هم اصلی میباشد. امروزه بیشتر کیفیت‌های تصویری بر روی فرمت HD جای دارد و نرم‌افزار گوشی شما هم نیز بایستی این وضعیت فرمت را پشتیبانی نماید.

نکات مهمی که پباده سازی نرم افزار را ماهر خیس خواهد کرد

. به کارگیری مطلوب از رنگ‌ها
رنگ مهمترین عنصر پباده سازی میباشد. تضاد و مغایرت رنگ‌ها به حدی اهمیت داراست که بیشتر کمپانی‌های عظیم عالم، کارشناس روانشناس و گرافیک برای انتخاب رنگ‌های بخش‌های متفاوت را استخدام می‌نمایند. رنگ‌ها احساسات و شعار مارک شما‌را بازگو می‌نمایند و علاوه بر متناسب بودن با نوع کسب‌وکارتان، می بایست با کلیه نرم افزار تبلیغاتی و دیگر کار‌ها و بخش‌های وبسایت شما مانند لوگو مطابقت داشته باشد.

یک کدام از مهمترین مزیت‌ها رنگ‌ها، جداسازی نصیب‌های متعدد از یکدیگر میباشد. رنگ‌ها می بایست به صورتی تعیین شوند که نوشته‌ها از پس‌مسئله و همینطور نصیب‌های متعدد مانند دکمه‌ها و جعبه‌ها به طور مطلوب از غیر وابسته گردیده و قابل تشخیص باشند. مثال‌ای از غیروابسته کردن رنگ‌ها را می توانید در عکس پایین ببینید:


برچسب ها: طراحی اپلیکیشن ,
[ بازدید : 71 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به مقالات طراحی اپ موبایل است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]