اپ نوویس ماهر اندروید و ios

شنبه 1 آذر 1399
17:11
حامد

۱- Android Official :
به طراحی اپلیکیشن وسیع ترین جامعه ی برنامه نویس ها اندروید خوش آمدید! این تارنما کاملا، تمامی ی مباحث اپلیکیشن نویسی اندروید را پوشش داده و مرجعی برای توسعه و گسترش دهندگان اندروید میباشد. قابل ذکر میباشد که فراگیری های این وبسایت، قدم به قدم بوده و اشخاص سطح تازه کار تا توسعه یافته را پوشش میدهد. همینطور درین وب سایت مستندات و پند های جامعی در امر API لازم برای گسترش ی اندروید پیدا می‌کنید و همه ابزار ها، کتابخانه های ما یحتاج و حتی SDK و Android Studio را در مشت شما قرار میدهد. در مجموع، چنانچه عشق به نرم‌افزار نویسی در پلتفرم اندروید را دارید، هیچوقت این تارنما را فراموش نکنید! دقت داشته باشید که اینک، این تارنما تحریم بوده و قابلیت دسترسی به آن سخت میباشد!


۲- vogella :
در ادامه تمرینات و نمونه های نرم افزار نویسی اندروید می‌گردید! کافی میباشد vogella را گشوده نمایید تا هزاران شیت ی آموزشی و نمونه های کاربردی برای شما اکران داده خواهد شد! یکی‌از نکات دیدنی vogella قسمتی از وب سایت که برای گسترش دهندگان مبتدی و تازه کار در حیث گرفته گردیده، میباشد و اما قسمت هایی متناسب با یوزرها ماهر نیز وجود داراست.

۳- Java Code Geeks :
Java Code Geeks ، علاوه بر پشتیبانی از قاب ورک اندروید، از لهجه اپ نویسی جاوا نیز به خیر پشتیبانی می نماید. ضمن اینکه برای به کارگیری از این وب سایت، مورد نیاز وجود ندارد تجربه ی قبل اپلیکیشن نویسی داشته باشید و سطح یادگرفتن های آن از مبتدی و تازه کار تا توسعه یافته میباشد. قسمت اندروید این وب سایت به دو نصیب هسته ی اندروید و بازی های اندروید تقسیم گردیده و در‌حالتی که که عشق و علاقه به ساخت‌و‌ساز بازی دارید، این منبع یک استارت بسیار خوب برای شما میباشد.


برچسب ها: طراحی اپلیکیشن ,
[ بازدید : 82 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به مقالات طراحی اپ موبایل است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]