کلید طلایی طراحی نرم افزار موبایل

سه شنبه 22 مهر 1399
19:08
حامد

. به کارگیری مطلوب از رنگ‌ها
در طراحی اپلیکیشن ، رنگ مهمترین عنصر پباده سازی میباشد. تضاد و مغایرت رنگ‌ها به حدی اهمیت دارااست که بیشتر کمپانی‌های عظیم عالم، کارشناس روانشناس و گرافیک برای انتخاب رنگ‌های بخش‌های متفاوت را استخدام می‌نمایند. رنگ‌ها احساسات و شعار مارک شما‌را بازگو می‌نمایند و علاوه بر متناسب بودن با نوع کسب‌وکارتان، می بایست با کلیه نرم‌افزار تبلیغاتی و دیگر کار‌ها و نصیب‌های تارنما شما مانند لوگو هم خوانی داشته باشد.

یکی‌از مهم ترین مزیت‌ها رنگ‌ها، جداسازی نصیب‌های گوناگون از یکدیگر میباشد. رنگ‌ها می بایست به صورتی تعیین شوند که نوشته‌ها از پس‌موضوع و همینطور قسمت‌های متفاوت مانند دکمه‌ها و جعبه‌ها به طور مطلوب از مستقل گردیده و قابل تشخیص باشند. مثال‌ای از غیروابسته کردن رنگ‌ها را میتوانید در عکس ذیل ببینید:

. جریان کاری را بدانید
آشنایی خلق و خوی یوزرها، او‌لین قدم طراحان میباشد. شایسته ترین رویکرد چهت نیل بدین زمینه، رسم جریان کاری یا این که مثال‌سازی نخستین بر روی صفحه یا این که اپ مربوطه میباشد که به آن فلوچارت میگویند. (او‌لین درس دانشجو یان ترم یک حرفه مهندسی برنامه)

کشیدن فلوچارت به شما در ادراک چگونگی پروسه کار‌ها به ازای هر کلیک یا این که مبادرت یاری خواهد کرد. این زمینه سبب میشود تا اخلاق و رفتار یوزرها در هنگام مواجه با یک قضیه مانند واکنش با سؤالات یا این که رفتن به مرحله آنگاه بسنجدید. همان در کشیدن فلوچارت خودتان را برای یک‌توشه مکان استفاده کننده قرار دهید و در هر مرحله سؤالاتی که ممکن میباشد برای شما پیش بیاید را بنویسید و براساس پاسخ تغییراتی را در حیث بگیرید.

نکات مهمی که پباده سازی برنامه را ماهر خیس خواهد کرد

برای کشیدن فلوچارت از صورت‌های مخصوصی استعمال میگردد که در تحت مهم ترین آنان را ذکر میکنیم:

· مربع نشان‌دهنده یک برگه میباشد مانند کاغذ تثبیت‌اسم

· ذوزنقه که نشان‌دهنده خلق و خوی یوزرها در آن برگه میباشد.

· لوزی تصمیم‌های استفاده کننده را اکران می دهد.

· دایره نشان‌دهنده اشتباه میباشد.

· پیکان آبی رنگ نشان‌دهنده استفاده کننده تثبیت‌اسم‌گردیده و پیکان قرمز رنگ نشان‌دهنده مخاطب تازه میباشد.

. به کارگیری از ویدیو
در سال 2017 بیشترین نوع محتوایی که توانست مخاطبان متعددی را به سمت نرم‌افزار هدایت نماید، به کار گیری از کلیپ در آن بود. براساس پژوهش ها Hubspot، 78% عموم به طور هفتگی و 55% آنها به طور روزمره ویدئوها را از روش اپ تماشا می‌نمایند.

یک نکته خیلی اساسی اینکه از سال 2000 تا 2015، مقدار دقت یوزرها به ویدیو به صورت میانگین از 8 ثانیه به 5 ثانیه کاهش یافته میباشد. این قادر است عوارض مختلفی داشته باشد؛ ولی چیزی که برای ما بسته به زمینه این نوشته‌ی علمی اهمیت دارااست، ایجاد کلیپ با اکران مطلوب در نرم‌افزار میباشد، یعنی استفاده کننده به راحتی بتواند فیلم‌ها را بار گذاری و آن را تماشا نماید.

در واقع کلیپ در اپ ها می بایست به طور رسپانسیو باشد، یعنی بتواند به طور عمودی و افقی آن را به راحتی دید. براساس پژوهش ها انجام یافته به وسیله لوک دبلیو، 94% یوزرها ویدئوها را در اپ های موبایل‌های هوشمند به طور عمودی تماشا می‌نمایند.



برچسب ها: طراحی اپلیکیشن ,
[ بازدید : 96 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به مقالات طراحی اپ موبایل است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]